Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DJ's en Hosts gezocht !!!!

  • Mendy Emmons

    Voor mijn nog vrij nieuwe club Owl's Nest (= onderdeel van Owlhouse: de winkels en huurhuizen van Barnowlgirl Sinatra, hier vast wel bekend), zoek ik DJ's en gastvrouwen/heren !!!!

    Momenteel heb ik al een DJ op dinsdag, donderdag en vrijdag.

    Maar….. Ik zoek veel meer DJ's, omdat ik elke dag van de week, en op zoveel mogelijk verschillende tijden, iets in de club wil hebben!

    Heb je zelf een stream, en draai je o.a. classic rock, popmuziek, jaren 60, 70, 80, 90, of…. zeg het zelf maar…..

    Email me dan ff, of IM mij in world !!!

    En omdat ik zelf, vanwege zeer onregelmatig RL werk, niet altijd aanwezig kan zijn, zoek ik tevens hosts: gastvrouwen en/of gastheren, die de DJ's willen ondersteunen.

    Zowel een DJ als een host krijgt natuurlijk een eigen grouptag, waarmee je kunt rezzen: o.a. je eigen tipjar. En notices versturen, enz.

    We zijn een tips-only venue, dus je verdient wat je aan tips krijgt. Maar als ik er zelf ben dan gooi ik natuurlijk ook wel even iets leuks in je tipjar *winks*

    DJ:

    Je bepaalt zelf wat je speelt, en op welke tijden.

    Host: Je bepaalt zelf wanneer je werkt, mits er voor die tijd een DJ ingepland staat natuurlijk ;-)

    We hebben ook een Triviaball, die de host kan opstarten, en waarmee de bezoekers 5 L$ verdienen voor het eerst gegeven goede antwoord in local chat.

    Verder is er een Wall of Fame, waar de foto's van onze dj's en hosts hangen. En natuurlijk zet ik zelf ruim vantevoren alles in Events in Search!

    Naast de eigen groep van Owl's Nest, die nog vrij klein is (circa 35 leden), mag er ook gespamd worden in de Owlhouse 2007 groep (klanten + huurders) die bijna 1000 leden heeft !!!

    De bezoekers hebben verschillende nationaliteiten, dus de DJ/host moet iig engels kunnen typen, in local chat.

    Maar verder heb je echt alle vrijheid: Wat je spelen wilt als DJ, je mag ook je eigen hostess meebrengen, en je eigen tijden bepalen. Alle tips mag je natuurlijk voor de volle 100% zelf houden!!!

    Vrijdagavond speelt DJ Bleueyes Indigo, en zelf ben ik er dan ook wel, tussen 10 en 12 onze tijd. Kom eens kijken, en mail of IM mij als je belangstelling hebt !!!!!!!

    http://slurl.com/secondlife/The%20Owlhouse/137/139/452

    (ook altijd te vinden via mijn profile –> picks –> Owl's Nest)

    Huggies,

    MENDY

    http://www.secondlife.web-log.nl/

    (de link is naar mijn sl-blog, neem daar ook eens een kijkje, en laat eens een reactie achter!)

  • Mendy Emmons

    De DJ van vanavond heeft helaas af moeten zeggen, dus vanavond helaas geen party in Owl's Nest :(

    De eerstvolgende is nu dinsdagavond van 11 tot 1 onze tijd, DJ Louise Giano draait dan rock & blues (en verzoekjes).

    Huggies,

    MENDY

    http://www.secondlife.web-log.nl/

  • arie yue

    kwam op owl nest maar bestaat niet eens meer ?? is nu een gok hal , denk dat ik te laat was lol .

  • linda

    Dat bedoel ik dus. Second Life is over and out. Alleen de desperado's zijn er nog en enkele nieuwkomers die bijna allemaal afhaken omdat er geen kip te bekennen is. Ik was hier drie jaar geleden, Second Life was toen op z'n hoogtepunt. Nu word ik alleen maar depressief als ik inlog.

  • Rob Chandrayaan

    Ach, waar heb je het over, SL is net als RL een snel bewegende wereld. Als ineens een club op een andere plek is en je kan hem niet vinden dat betekend het niet dat heel secondlife over and out is. Ja natuurlijk is SL heel anders als twee jaar geleden maar is RL dat niet ook?

    Ikzelf beleef nog steeds heel veel plezier aan SL, ik doe veel aan goeie doelen, en ontmoet nog steeds nieuwe boeiende mensen.

    R

  • linda

    Snel bewegende wereld? Wel nee, het loopt voor geen hout. Mendy met een verzoek voor DJ's en drie weken later is het hele zooitje verdwenen.

    Dat heet niet in beweging maar opgedoekt wegens niet lopen. Er komt geen hond. Er zijn zoveel dansgelegenheden en beaches en woonplekken uitgestorven. Àls ik nog eens inlog, uit nieuwsgierigheid zo af en toe, kom ik overal en nergens. Ik Tp overal naar toe en nergens zijn mensen. Je moet echt de map gebruiken om nog iemand tegen te komen, hahahahaha.

    Nee, mij praat je niet om. Het zijn voornamelijk de Nederlanders die elkaar allemaal opzoeken en op een kluitje gaan zitten. Ze zijn bijna allemaal erg dom en burgerlijk, die Hollandse mensen. Je kunt geen normaal gesprek met ze voeren. Het is een eng kliekje waar ik liever niet bij hoor.

    Blij te horen dat jij het tenminste wel naar je zin hebt.:)

  • Jacey Feden

    Ach er zijn altijd mensen die verwachten dat ze ge-entertained worden in SL…..en die dan flink om zich heen beginnen te schoppen als dit niet gebeurt….

    Het is zo makkelijk in een slachtoffer te kruipen en hard te gillen dat SL niks meer is.

    Ik moet zeggen dat ik die periode ook even heb gehad dat het leek dat SL niks meer voor mij was, maar nu ik mijn eigen plan trek en mijn eigen ding doe die ik leuk vind, vind ik SL een leuke hobby.

    En Linda laat iedereen lekker in zijn eigen waarde……waarom mensen proberen moedwillig onderuit te halen …wat heb je eraan?

    Het is toch leuk om te zien dat er Nederlandse groepen mensen zijn die elkaar via SL vinden en zo plezier met elkaar hebben?

    En ook al ga ik ook niet om met die Nederlandse groepen en lijkt het mij ook lastig om er tussen te komen….dan toch vind ik echt dat ieder lekker zijn ding moet doen waar hij zich het beste bij voelt (net als RL).

    En anders als het je allemaal zo irriteert niet meer op SL komen (lijkt mij) en zeker niet op deze pagina ….!

    Gr. Jacey

  • secondlife

    Hola,

    Jacey, negatievelingen gaan vanzelf weg als je ze negeerd. Wat kan ons het nou schelen dat zij het niet leuk vind ze wil gewoon aandacht en als ze dat niet krijgt gaat ze vanzelf weg.

    Linda, toch houden we van je :)

    R

  • Kai Krovac

    Als je nog DJ's zoekt, neem dan inworld even contact met me op

    SL Name heb je nu

    Greetings,

    Kai

  • linda

    Dat denk je helemaal verkeerd “second life”. Ik zit niet om aandacht te springen. Psychologie van de koude grond of misschien probeer je grappig te zijn. Gênant. Foutloos Nederlands schrijven gaat ook al niet. Ik zie twee dikke fouten. En eh, nee, ik houd niet van jullie.

    Maar veel plezier!