Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DJ's en Hosts gezocht !!!!

  • Suteruni

    Hoi Linda

    Ook ik ben het niet helemaal met je eens, zit al 3 1/2 jaar in SL inmiddels en ben er niet weg te slaan :D Maar na mijn eerste jaar ontdekte ik de ‘live’ muziek in SL en dat vind ik nog steeds geweldig. Er komen steeds weer nieuwe muzikanten bij dus er blijft altijd wat te ontdekken. Wat clubs betreft zou ik het niet weten, ik kom daar zelden nog. Ook wat de mode betreft, vind ik SL enorm vooruit gegaan vergeleken met 3 jaar geleden. Maar als je net begint heb je een harder dobber geloof ik, er is gewoon zoveel talent. Ik heb wel de indruk dat het moeilijk verkopen is al een tijdje. Waardoor dat precies komt weet ik niet, ik vermoed omdat mensen er wereldwijd financieel erop achteruit zijn gegaan. Ook ik probeer niet meer zoveel geld uit te geven,wat heel moeilijk is :D Verder hebben ze die nieuwe viewer geintroduceerd en opeens waren er minder mensen online. Heb het ook geprobeerd en tjonge, heb het bij proberen gelaten, ik gebruik nog steeds Emerald. Maar denk niet dat iedereen weet van die 3rd party viewers.

    Wat je zegt over nederlanders die bij elkaar klitten, toevallig wilde ik dat een tijdje terug hier vragen maar er kwam wat tussen. Ik had een zweedse vriend en die nam me mee naar zweedse clubs ofzo waar het stikte vd zweden en ik verveelde me er kapot. Niemand zei er amper wat tegen me. Misschien wel maar ik verstond het niet :D Ik vond het buitengewoon onbeleefd en ging er eigenlijk van uit dat de meeste nederlanders ook engels spreken en zich niet zo zouden gedragen in SL. Maar ik heb het dus mis…. Ik heb na al die jaren rond de 300 vrienden op mn ‘friendslist’ met maar een handje vol nederlanders. Ik vind het gewoon heel leuk om mensen te kennen over heel de wereld. Af en toe kom ik een nederlander tegen en dan is het heel leuk, zoals gisteren bij een optreden van Peet Petermans., nederlandse muzikant. Hij zong af en toen nederlandse liedjes en toen bleek er nog een nederlander onder het publiek te zijn, echt tof! Dat bij elkaar klitten zie ik niet zo zitten, dat doen we in RL al :D

    Soms vraag ik me ook wel eens af wanneer SL me gaat vervelen hoor en af en toe voel ik dat ook zo maar dan heb ik de volgende avond weer een fantastische tijd en kan ik me echt niet voorstellen dat ik er ooit wegblijf. Ook voor mn vrienden, natuurlijk ben ik niet met alle 300 even close en ook staat niet iedereen op mn friendslist maar ik ken inmiddels wel heel veel mensen en dat zijn ‘echte’ mensen, net zoals is en altijd leuk om weer te zien.

    SL is ontspanning voor me ( niet altijd geweest geef ik toe ) en dat wil ik graag zo houden met al mn vrienden, close of niet close maar allemaal met dezelfde hobby : muziek :)

    Zonder dat zou ik ook niet weten wat ik er moest doen, ben niet zo slim en heb geen zin in bouwen of ontwerpen of wat dan ook ;)

    Jammer dat jij teleurgesteld bent maar ik herken dat ook best wel. Het is gewoon een kwestie van je ‘draai’ vinden in SL, iets vinden dat je leuk vindt om te doen.

    groetjes

    Suteruni

  • krikke

    Heel herkenbaar voor mij Suteruni. Ik kwam in SL in september 2006. Met veel vallen en opstaan, ik heb zelfs een keer SL verlaten, account gedelete enz.. heeft SL een vaste plaats gekregen. Ik zou er nooit meer weg willen. Ik heb al bijna 2 jaar lang een vaste partner, we wonen sinds een half jaar samen op een eiland. Samen hebben we enorm veel lol.

    Mijn grootste hobby in SL is zeilen. Vaak ben ik aan het rommelen en knutselen met mijn boten. Ander kleurtje, nieuwe zeilen enz. En het heeft er toe geleid dat ik in RL ook ben gaan zeilen.

    Het verhaal van Linda heb ik al heel vaak gehoord, zij het in andere bewoordingen. Als je in SL niet de één of andere activiteit vindt waar je je hele ziel en zaligheid in kwijt kan dan gaat het een keer vervelen.

    Voorlopig heb ik daar geen last van :)

  • Suteruni

    ah ook al een ‘oldbie’ ;) Leuk te lezen dat je al 2 jaar een vaste partner hebt, dat komt niet veel voor. Er zijn wel momenten geweest dat ik SL wilde verlaten juist vanwege mislukte relaties maar het is nooit zo ver gekomen dat ik mijn account heb gedelete, ik dacht altijd : hij doet dat maar :D Een ex uit mijn eerste jaar heb ik het 9 maanden mee volgehouden ( waarvan de helft niet echt gezellig was ) en hij had gelijk een ander waar hij nu al 2 jaar mee samen is, dus het zal wel aan mij hebben gelegen. Heb er net weer 1 achter de rug en dat hakt er gewoon teveel in, in RL. Ik houd dat dus maar weer even voor gezien. Het is heel belangerijk dat je samen plezier hebt, ben blij dat het jou is gelukt! Ik kan me iig prima in mn eentje vermaken.

    Een heel enkele keer spreek ik nog wel eens iemand van het eerste uur als ze een keer inloggen en idd, die hebben niet zoveel meer met SL. Jammer maar het is niet anders. Maar om nu op SL af te geven, dan moet er toch wat meer aan de hand zijn lijkt me. Als ik het zat ben dan ben ik gewoon weg en dan zul je me hier zeker niet meer zien, maar voorlopig is het niet zover ook:)