Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

apart

  • mercedes

    Hallo allemaal,

    Sinds een paar weken lees ik hier mee. En ik heb me ook voorgesteld bij NLforumSL. Ik ben dus Mercedes.

    Vanaf 2005 in SL. Ben heel lang weg geweest en nu weer eens boven water.

    Wat me opvalt is dat jullie van dit forum niet mixen met het NLforumSL. Dat vind ik heel typisch. Het zou toch een hele grote gezellige familie kunnen zijn?

    Ik kan me toch niet voorstellen dat niemand van elkaar af weet.

    Weet iemand de reden hier van?

    Ik weet wel dat je niet met iedereen vriendjes kan zijn. Dat zie ik aan de andere kant ook. Niet iedereen vindt iedereen aardig:).

    Dat merk ik duidelijk. Alleen zal niemand het toegeven, hahahahaa. Nou, misschien maar beter ook.

    Ik hoop hier iets meer van te horen.

    Ondertussen wens ik jullie veel plezier!!

    Groetjes, Mercedes

  • Suteruni

    Hoi Mercedes

    Ik denk dat het komt omdat mensen hier er van het begin af aan zaten, beetje sentiment dus. Persoonlijk vind ik die andere helemaal niet gezellig :D Wel jammer want het is daar volgens mij

    wel veel drukker dan hier. Maar gezelligheid staat bij mij voorop dus ik blijf hier lekker, ook al is het wat stilletjes.

    Jij ook veel plezier he :)

    groetjes

    Suteruni

  • secondlife

    Hoi Mercedes,

    Ja ooit was het hier enorm druk, ik geloof zelfs in een jaar 1 van de drukste startpagina's. Zelf ben ik hier vanaf toen ik in 2005 ben begonnen met SL. WHAAAAA binnenkort mijn derde rezdag, of was het nou vierde. :)

    Anyway, sinds bijna een jaar ben ik nu moderator hierzo. Het is nu veel minder druk maar gewoon gezellig. (meestal dan)

    Dus gezellig dat je erbij bent. Dit prikbord is vooral om vragen te stellen over SL en om leuke dingen te delen.

    Grtz,

    Rob

  • mercedes

    Dank voor je reactie Suteruni. Je vindt het daar niet gezellig? Komt dat door de mensen of de omgeving? Hier zie je alleen maar lettertjes:) Probeer het gewoon eens? :)

    Dank je Rob voor je welkomstgroet. Ik heb iets leuks, ik zal in een apart lijntje de link zetten.

    Groetjes

  • krikke

    Ik vond het oude SL forum wel goed. Maar dat werd helaas om zeep geholpen door de beheerder zelf.

    En idd Suteruni, ‘die andere’ vind ik zelf ook niet gezellig. Dus we blijven lekker hier :)

  • secondlife

    ik ken die andere fora niet zo goed, gewoon omdat ik geen tijd heb.

    Overigens kan je hier ook afbeeldingen gebruiken 8-)

  • mercedes

    Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik begrijp er niks van. Jullie hebben het over “gezellig”. Gezellig is hier zeker een ander woord voor 'iets" wat mij niet aan gaat. Nou ja, laat maar:)

  • Mendy Emmons

    Ook ik vond het vorige SL Forum veel leuker, vooral van opzet enz, dan het huidige. Ben er in het begin wel even geweest, maar nu al heel lang niet meer.

    De chat bovenaan de pagina was toen erg leuk, daar reageerde je al snel op. Draadjes lezen, zoeken enz. werkte ook allemaal veel gemakkelijker.

    Verder lijkt het mij alsof het vooral een vast groepje mensen is dat daar post, die mekaar ook allemaal in world goed kennen. Een flink aantal van het vorige forum zag ik daar niet meer komen. Kan nu wel weer anders zijn hoor, maar ik heb er nu dus al een hele poos niet meer gekeken.

    Hier kennen we mekaar allemaal omdat we gewoon al heel lang op Prikbord posten. Wel is het nog steeds heel erg jammer dat alle draadjes van het oude Prikbord niet bewaard zijn gebleven. Ik mis ze nog steeds. Was heel handig om nog eens dingen terug te zoeken waar je ooit es over gelezen had :-(

    Rob, krijgen we nog ooit eens een party in de Prikbord grot ???? Dat lijkt me wel leuk. Ik kom er zelf weleens, maar behalve jou die ene keer kom ik er dan verder nooit es iemand tegen…

    grtz Mendy

    http://secondlife.web-log.nl

    PS: Misschien probeert Mercedes gewoon om hier wat extra leden te werven voor het Forum?

  • Suteruni

    Ik denk dat ook een probleem is dat een hoop mensen zijn vertrokken of gewoon niet veel meer in SL zijn. Daar komt bij dat we vroeger ook regelmatig downtimes hadden, dat SL gewoon een hele avond gesloten was en we hier maar zaten ;) Wat dat betreft is SL echt enorm vooruit gegaan.

    Vroeger had ik gewoon geen tijd voor een andere forum, later wat meer en ik kon best mn ei kwijt daar af en toe maar idd, het leek wel een vast groepje, zoals hier misschien. Heb er een keer iets gepost en ik werd helemaal afgezeken dus had het toen gehad. Heb de leeftijd gehad dat ik de populairste wil zijn en trouwens, heb dat nooit gehad :D De mentaliteit hier ligt me gewoon meer.

    Op een gegeven moment was die prikbord gewoon weg, de eigenaar was met de noorderzon vertrokken en Rob heeft het weer opgezet dus dat was wel tof. Maar dat hield wel in dat alle oude berichten weg waren….

    En ik ben altijd in voor een feestje hoor ;)

    groetjes

    Suteruni

  • rob chandrayaan

    Ze je Mercedes, waar zo een draadje toe leid :)

    Gezellig gekeuvel.

    Anyway, het oude prikbord is weg alles wat daar stond heeft startpagina verwijderd.

    De prikbord grot LOL, wel uhm, zowel Amber als ik zijn druk bezig geweest om de SIM in te richten daarna werd het zomer, en weer drukdruk in rl. Nu toevallig jij er weer over begint zijn we aan het kijken voor een try-out. Om eens te kijken hoe de sim draait als er mensen op komen.

    Volgende week HALLOWEEN weekeind zullen we allerlei dingen organiseren. Er is een stukje ingericht als halloween dinges. Ik zal binnenkort het hier aankondigen. Jullie zijn allemaal van harte welkom. Trouwens, als jij zin hebt daar in de grot babbel-avonden te organiseren ben je van harte welkom. :)

    Greetz,

    Rob