Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

apart

  • Mendy Emmons

    Hhmm, babbelen is wel iets dat ik wel kan… zou gezellie zijn denk ik, gewoon es lekker in de grot met z'n allen gaan zitten prikborden :D

  • Papadajan

    Wowwwww, wat een ontdekking van mij X(

    Die eerste reactie moet ik gewoon even kwijt !

    Deze startpagina dus, kende het bestaan niet.

    Ga later hier nog eens meer rondneuzen .

  • Mendy Emmons

    Nu maar flink berichten posten dan, en zegt het voort :D

  • Rave Redgrave

    Hey Jan oude buurman , alles goed daar , leuk hier weer eens te lezen,

  • Jan

    Hehe, zo te zien echt tijd om nog hier nog eens te kijken .

    Moi Mendy tja, zal wat beter mijn best doen … Proberen tenminste..

    Rave :)) oude rakker :))

    Je zegt: **Hey Jan oude buurman** ? Hoezo oud :))

    Nog altijd huizen aan het bouwen ? Marge en ik hebben jou stukkie grond erbij gekocht. Kom maar eens langs .

    Grondvervuiling viel wel mee, je hebt je netjes gedragen :)) Geen olie o.i.d.

  • Siobhan Cardiff

    Hoi Mercedes,

    misschien is het wel ‘de ouwe hap’ die hier komt kijken, sorry jongens voor de uitdrukking. Maar ik zie Rob, Mendy en Suteruni enz. Misschien moeten we een clubje oprichten geheten ‘van voor 2007’ of zo. Lieve groetjes van Sio en het is niet gemeen bedoeld dat ouwe hap bedoel ik…….

  • Yanieck Mariani

    Hoi…ben er ook weer, ik ben hier al een tijd niet geweest Mercedes..maar hoofdzakelijk omdat ik het gewoon druk heb met alles..rl en sl, en ik zit ook vaak op NLforumSL, daar moest ik in het begin ook erg aan wennen.

    Van dit forum was ik gewoon de link kwijt en was te lui hem te zoeken…lol..en nu kwam ik hem toevallig via een andere site tegen, heb eerlijk gezegd ook deze site een beetje gelaten voor wat hij was ook door een periode van ietwat vervelende berichten =)

    Maar ik heb zeker goede en gezellige herinneringen aan deze site.

    Groet,

    Yanieck :)

  • Rob Chandrayaan

    Hola allemaal,

    Dus ik ben nu ouwe hap LOL, ik ben niet eens in dienst geweest. HAHAHA.

    Nee ik voel het niet als gemeen hoor. Ik vind het wel leuk. Sio heb ik ook al een tijd niet gezien hierzo.

    Zo een club hebben we het al eens eerder over gehad. Ik zou op mijn SIM een hangplek voor ouwere jongeren maken. Die is er alleen weet bijna niemand het. LOL

    Maar opzich een goed idee, dan kan ik dj-jen en ouwere jongeren muziek draaien.

    Wanneer ben je eigenlijk ouwere jongeren?

    Greetz,

    Rob

  • Papadajan

    Rave Redgrave Schreef:

    ——————————————————-

    > Hey Jan oude buurman , alles goed daar ,……………………

    Rave, d'r is weer een stukkie te koop !

    Mocht je spijt hebben Holland te hebben verlaten :)

  • Mendy Emmons

    hey Siobhan! Ja we zijn de ouwetjes van sl he ;-)

    Yanieck, die vervelende berichten waren toen nogal op mij gemunt, maar ik ben hier gewoon gebleven hoor!

    Rob… ik ken die plek wel, kom er nog weleens, mss daar eens een gezellige samenkomst organiseren?

    Ouwere Jongere… als je boven de 21 bent misschien? :D