Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GreenLife Emerald Viewer

  • Elske Beatty

    Hoe zijn jullie ervaringen met de nieuwe viewer ?

    Elske

  • Marije

    Mijn ervaring met de emerald viewer is zeer goed, de radar functie zo ook de worn functie, zijn heerlijk in gebruik.

    Ik zou zeggen downloaden en zelf proberen!!

  • bernice kappler

    Is er alweer een nieuwe viewer?? heb ik wat gemist?

    sinds wanneer is dat?

  • Elske Beatty

    Ik doe even een linkje voor diegenen die interesse hebben. Er zit een handige Radar in de viewer, waarmee je heel makkelijk informatie en positie kunt achterhalen van mede-SIM-bezoekers.

    http://modularsystems.sl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=8

    Elske

  • Anna May

    kan iemand me de link geven voor deze vieuwer

  • Elske

    http://modularsystems.sl/index.php?option=com_phocadownload&view=sections&Itemid=5

  • Suteruni

    Ik heb 'm sinds gisteren pas en vind het helemaal geweldig. Makkelijk die 3 opties in inventory, dat je gelijk kunt zien wat je draagt. Het lijkt ook wel of mn inventory sneller laadt dan met de officiele viewer.

  • secondlife

    dit gaat om een open source versie of een versie die niet door LL gemaakt is voor zover ik het heb begrepen.

    Dus je krijgt hiervan geen melding als je inlogt in SL.

  • krikke

    Mij bevalt het ook super. Er zitten heel handige dingetjes in. bv het uitschakelen van groups chat. Eindelijk verlost van ongewenste group IM ! Of dat je overal kan vliegen, ook heel handig.

    Er zit nog veel meer in, ik ben het allemaal aan het uitzoeken.

  • willem

    nou ik vind hem langzamer ondanks alle leuke tools (tenminste dat vinden anderen) vind ik snelheid belangrijker dan al die tooltjes.

    Dus ik ben er nog niet over uit mischien ben ik over een poosje wel om maar op moment gebruik ik de linden lab versie nog het meest