Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GreenLife Emerald Viewer

  • Elske Beatty

    Gisteren heb ik de allernieuwste Emerald Viewer gedownload. Het valt me nu op dat mijn Avatar's hoofd constant de muis-pijl volgt op het scherm. Dat was toch niet zo?

    Met Alt + R-muis-klik op mijn hoofd blijft ze misschien 3 seconden stil staan, daarna volgt ze weer de cursor. Erg irritant !

    Hoe pas ik dat aan ?

    Elske

  • wendy

    Dat is nou precies mijn probleem. Ik zie mezelf alleen nog maar op de rug. Even lukt het om dichterbij te komen met alt (muis,links), maar dan draait mijn avatar zich om. Hoe kan dat? Help a.u.b.:) Ik an niet meer dichtbij focussen. Vroeger, als ik klikte op mijn avatar, draaide deze zich om. Nu niet meer.

  • Elske Beatty

    Hallo Wendy,

    Probeer eens in Edit, Preferences, Input&Camera, Camera Positions, Camera View Angle of follow distance te veranderen?

    Elske

  • wendy

    Dank je voor het meedenken Elske, het heeft niet mogen baten:(. Misschien iemand anders een oplossing?

  • Krikke

    Op het forum van modularsystems komt dit probleem ook ter sprake. Een werkende oplossing heb ik er nog niet gelezen.

    Ik ben weer terug naar de reguliere LL viewer. De Emerald viewer heeft zoveel bugs en functies die niet goed werken. Bovendien werd mijn SL er langzaam van.

  • Tasja

    Now Hij is erg traag log in voor geluid en bewegende Sl zie 3 en halve min.

    op 1 GB ram HP laptop.

    Vorig week log ik uit nachts , En middags kon ik niet meer in loggen.

    Popup Ur not alowed log in whit this computer, bla bla bla suppor@secondlife.com HUH?

    Heb nog een 2e PC, mee 512 Ram, zeer traag en standaard viewer SL.

    Daarmee kon ik wel inloggen.

    Laatste nacht me HP laptop formatteert.

    alles erop en standaard Sl viewer. Wilde nu eens weten of iets in de HP stuk is, Kan zijn.

    Log in en kom weer normaal in gelogd. Nu breekt men klomp hoor.

    dus gewoon me oude rlv_sl geen emerald meer never more

  • Elske

    19 februari is de nieuwste versie van Emerald verschenen, en wat denk je; de hoofden van de Emerald-gebruikers staan weer stil !! Heerlijk toch !

  • Adanaya Lamplight

    Dat probleem met de meebewegende hoofden heb ik nooit gehad, ook het probleem met het zoomen niet. Misschien komt dit omdat ik een AO gebruik? Want het meebewegen van het hoofd had ik alleen maar als mijn AO uitstond, dit heb ik overigens nog steeds, en dit had ik ook al in de gewone SL viewer.

  • Muziekfreak1980 miles

    Raak jewel aan gewend, SL is alles behalve bugfree lol

  • Damn-i-was-Hacked!

    Emerald viewer wordt niet meer gesupport door SL. ( je kunt het nog wel gebruiken, anders kost het LL teveel geld, maar het is geen supported viewer meer )

    http://viewerdirectory.secondlife.com/

    Voornamelijk omdat Emerald het leuk vind om JOUW pc te gebruiken om andere mensen mee aan te vallen middels een DDOS attack. Tipje ? De-installeer die groene rommel, en wijzig je password.

    http://alphavilleherald.com/2010/08/emerald-viewer-login-screen-sneak-ddos-attack.html