Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

startpagina

  • Rob

    Hallo Allemaal,

    Na bijna 2 en een half jaar wil ik stoppen met het beheer van deze startpagina. Is er iemamd hier die het beheer wil overnemen?

    Groeten,

    Rob

  • AlexM

    Hoi Rob,

    Daar was ik al bang voor toen ik onderwerp startpagina zag staan.

    Enorm bedankt voor de opvang de afgelopen 2-3 jaar! (tu)

    Je meldt het tenminste netjes, even anders dan de vorige eigenaar.

    Maar ja, aan alles komt een eind.

    Komt niet door jou, maar door alle info die destijds verloren is gegaan.

    :)-D

    Alex

  • Rob

    ja zo zit ik in elkaar, alles netjes afronden.

    Ik weet niet of er hier een opvolger te vinden is, maar Startpagina zegt dat ze anders kijken of er bij de beheerders van de andere startpagina's iemand is die deze erbij wil nemen.

    Jullie ook allemaal bedankt. Ik weet niet hoe het gaat lopen, maar voorlopig is deze pagina er nog wel. Want ik heb nog niks tegen startpagina gezegd over een uiterste datum.

    Rob

  • krikke

    Tja, dan ben ik bang dat dit prikbord gaat verdwijnen. Maar misschien moeten we daar niet al teveel over treuren, er gebeurt hier niet veel meer.

    Voor een evt opvolger heb ik nog wel een tip. Maak de aanwezigheid van het prikbord duidelijk op de linken pagina. Op de meeste startpagina's zie je dat er een prikbord actief is maar op de SL pagina wordt dat niet vermeld.

    Ik denk dat dat heel veel zou schelen qua bezoekers en activiteit. Het aantal pageviews schommelt rond de 100 en dat is echt niet slecht, je moet alleen de bezoekers de weg wijzen naar het prikbord en daar schort het nu aan.

  • Rob

    komtie nu mee LOL.

    Hoe bedoel je dat precies Krikke, ik ben een Nerd dus ik zie meteen alles hoe het werkt een website. Op de startpagina staat wel degelijk een link.

    Hoe zou je het duidelijker maken dan?

    Groet,

    Rob

  • krikke

    Ja, ik ben ook een nerd lol en heb ruime ervaring als moderator van diverse forums maar een heleboel bezoekers zijn dat niet. Ik weet uit ervaring dat veel website bezoekers heel vluchtig kijken en lezen en zo'n klein linkje dat zien ze niet eens.

    Op de literatuur pagina zie je wat ik bedoel : http://literatuur.startpagina.nl/

    Het prikbord heeft hier een eigen blokje met de laatste berichten. Dat valt op !

    Ik ben nooit beheerder geweest van een prikbord dus ik heb geen idee hoe je dat instelt.

  • Rob

    Niks voor jou dan? Dit prikbord en de startpagina overnemen?

    Als je op de startpagina de meest rechterkolom kijkt zie je ook een stukje over het prikbord en de laatste berichten die er zijn binnengekomen.

    Maar wellicht moet het nog duidelijker.

    Groeten,

    Rob

  • krikke

    Wat ik bedoel staat in de middelste kolom. Gek genoeg springt dat telkens terug naar ‘nieuws’ bij een volgend bezoek. Ik zou er een hele serie screenshots van moeten maken om duidelijk te maken wat ik bedoel…:D

    Ik heb er wel even over gedacht om hier beheerder te worden maar ik ben al moderator van 2 forums en heb ook nog een eigen forum op Internet. Het is wel genoeg zo :)

  • Suteruni

    Bedankt voor je inzet al die tijd Rob!

  • Rob Chandrayaan

    Hallo Allemaal,

    Bedankt voor alles. En ik heb nu echt deze startpagina teruggegeven aan startpagina. Ik ben dus geen beheerder meer. Startpagina zoekt nu een nieuwe beheerder.

    Ik ben nog niet helemaal weg uit SL. Mijn SIM is er nog steeds die is in het geheel verhuurt. Maar veel in world zal ik niet meer zijn. Ik blijf hier lezen en schrijven.

    Eventueel kan je me ook vinden op Facebook.

    Groeten,

    Rob