Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitnodiging

  • Mendy Emmons

    A.s. zaterdag 12 maart zijn Tam Kaminski & Mendy Emmons alweer 4 jaar samen in SL! We hopen dit te vieren met een geweldig feest, samen met al onze vrienden en met wie er ook maar nog meer wil komen!

    Het feest begint om 1 pm slt met DJ Angelique Brinner (wereldberoemd van Scotland sim), daarna volgen er live optredens van Al Hofmann en van Oldwolf Criss :-D

    IM me op die avond maar in world voor een tp, want speciaal voor die avond zet ik onze orb even uit: Jawel we vieren het op ons eigen eiland, dus je kunt dan ook eindelijk eens een kijkje nemen bij ons thuis ;-)

    http://secondlife.web-log.nl/.a/6a0133eecf754e970b014e5fb3aacf970c-800wi

  • krikke

    Ha Mendy. Leuk !!

    Ik ga proberen om er te zijn

    Groetjes,

    Krikke.

  • Suteruni

    Gefeliciteerd Mendy en Tam!

    Ik was echt van plan te komen maar toen ik inlogde werd ik opgehouden…Echt een hele prestatie voor een SL relatie, 4 jaar! Hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en dat kan bijna niet missen met

    Al Hofmann en OldWolf Criss ;)

    groetjes

    Suteruni

  • Mendy Emmons

    We hebben een geweldige avond gehad! Het is de hele avond gezellig druk geweest, constant zo'n 30 mensen ongeveer. Er ging wat weg en er kwam weer wat aan.

    Eerst een uur DJ Qwark Allen om 1 pm slt, toen een uur Al Hofmann van 2 tot 3, en toen Oldwolf Criss… die zou een uur spelen maar dat werd…. 2,5 uur !!!! Lol.

    Hij vroeg of er nog iemand na hem kwam? Want het was zo gezellig en hij had er zelf ook echt plezier in :-D

    En wij zien het niet als een prestatie hoor, 4 jaar samen. Ongelofelijk zo snel als die tijd voorbij vloog. Kennelijk passen Tam en ik gewoon goed bij elkaar, en nu op naar het 5 jaar jubileum :-D