Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Linden Dollars Kopen

  • Linden dollars kopen

    Linden Dollars Kopen

    Wie heeft hier evaring mee met Linden dollars kopen?

    Graag reacties met ervaring Linden dollars kopen alleen…

  • Linden dollars

    Dames en heren,

    Volgens mij is iemand druk bezig met de nederlandse en belgische markt aan het serveren.

    Graag zelfs als het kopen en verkopen van linden dollars maar goedkoop en beter wordt!

    De volgende websites heb ik opgemerkt:

    linden dollar Nederland

    linden dollars Nederland

    lindens kopen Nederland

    linden dollar België

    linden dollars België

    lindens kopen België

    Hoe zit het trouwens met de bekende nederlandse aanbieders van linden dollars zoals DX en anderen…

  • Kai Krovac

    Ik haal elke maand L$ , dit voor mezelf.

    Echter is het wel zo, hoe groter het bedrag dat je haal hoe meer L$ je kunt krijgen.

    Vandaag, iets wat elke dag veranderd naar aanleding van dollar en euro!

    € 50 = 15.680

    € 100 = 31.359

    Ik zoek meestal op diverse site's om het meeste eruit te kunnen halen

    Ik haal meestal rond de 20ste van de maand voor € 50,00, telkens L$ voor mezelf en mocht er iemand erbij aan willen sluiten?

    Mail me dan…

  • SimonLeo Roelofs

    Er is een nieuwe speler op de markt: http://www.virtuatex.nl

    De Nederlandse markt zijn we al een paar maanden aan het veroveren en sinds het begin van 2011 kunnen ook de Belgen bij ons Linden dollars kopen (Bancontact of Mister Cash).

    - We zijn goedkoop, snel en klantvriendelijk.

    - Er hoeft bij ons geen account aangemaakt te worden.

    - Uw L$'s worden rechtstreeks in SL gestort op uw avatar.

    - Binnen 5 minuten na betaling ontvangt u uw Lindens.

    - We heben meerdere betaalmethodes waaronder iDeal, wallie en emt uw telefoon.

    Veel plezier met uitgeven

    http://www.virtuatex.nl

    SimonLeo Roelofs

    HermanJan Roelofs

  • Mendy Emmons

    Ik koop al jaren mijn L$ door op het L$ tekentje te klikken rechtsboven in het scherm (oude viewer).

    Daaraan heb ik ooit mijn paypal gekoppeld.

    Gaat mee met de dollarkoers, en volgens mij, nadat ik alles ooit eens heb vergeleken, gewoon de goedkoopste manier

    (= meer L$ voor je Euro's)

    Heb het wel ooit eens geprobeerd via zo'n betaalmachine in SL maar dat vond ik nix: je moet er eerst heen, er is enorm veel lag, er staat een rij wachtenden, en dan nog wachten tot je geld binnen is. Via Lindens zelf heb je het gelijk (secondenwerk) in je account staan, waar je ook maar bent…

    Ook een voordeel vind ik dat je je gegevens niet hoeft door te geven. En via paypal gaat het lekker anoniem ook :-)

  • simonleo roelofs

    Veel mensen vinden het fijn om zaken te doen met een Nederlands bedrijf.

    Wij zijn concurerend met elke Nederlandse aanbieder van L$'s (ik durf zelfs te zeggen dat wij de goedkoopste zijn op het moment).

    En ja, we zijn dus ook goedkoper dan DX. ;) Veel goedkoper zelfs.

    Bij ons hoef je je alleen maar eenmalig te registreren. Daarna geen gedoe met zo'n pinautomaat in SL. Gewoon rechtstreeks je L$'s in je SL account binnen 5 minuten, na je betaling via iDeal, Wallie, Bancontact/Mister Cash of je telefoon.

    Veel plezier met uitgeven. :)

  • beertje

    Nou gewoon naar Gyndex.com gaan. lekekr makkelijk. Dutch excahnge si failliet maar blijkbaar kan je er nog bestellen om je geld kwijt te raken. sanp de SL ers niet. Gyndex is tevens goedkoper.

    Werd ook wel tijd dat die DX *** kapot gingen.

  • SimonLeo Roelofs

    Een ander alternatief voor DX is: http://www.virtuatex.nl

    Is nog goedkoper ook. :)

  • Suteruni

    gisteren een paysafecard gekocht en ik kreeg een foutmelding bij DX. Ticket ingdiend en heb geen antwoord gekregen. Lees nu pas dat ze failliet zijn :(

    Ben wel blij dat er andere opties zijn maar voorlopig zit ik met m'n paysafe kaart….grrr

  • Suteruni

    Staat gewoon op de site van DX dat ze failliet zijn gegaan maar overgenomen ofzo. In ieder geval heb ik nog steeds geen antwoord op mijn ticket dus heb een andere site gevonden :

    http://www.xchange4ls.com/

    Het wordt gewoon aan je avatar betaald alleen niet direct helaas :

    The L$ order amount will be transferred to the named avatar upon receipt of payment – usually within one hour of the transfer, at the latest after 24 hours. You do not need to be online in SL to receive the Linden dollars you have ordered.

    Dus even afwachten maar.

    Gyndex heb ik trouwens ook eens geprobeerd en dat ging ook prima maar daar kun je weer niet met een paysafecard betalen *zucht*

    Ik heb geen credit card meer en mij paypal account doet het niet meer en ik krijg maar geen kontakt met die mensen daar om het te repareren, heel vervelend.