Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gyndex

  • jaimy alonzo

    hallo allemaal,

    Weet iemand misschien hoe betrouwbaar Gyndex is?

    thx voor eventuele reaktie's

    gr Jaimy

  • Sticky

    Hoi Jaimy,

    Ik heb zelf research gedaan naar gyndex kort geleden en ik heb gezien

    dat ze hun website of iets dergelijks via e-way24 hebben laten maken.

    Heb contact met hun gezocht maar zij konden mij niets vertellen uit geheimhouding.

    Daarna heb ik zelf contact gehad met gyndex en ik heb 2 keer linden dollar$ gekocht.

    Ging allemaal prima en netjes via mijn iDEAL betaald het was net als of ik een boeket

    verstuur via internet.

    Dus volgens mij zit het goed!

    Ben jij ook een actieve Seconde Lifer???? laat me weten wie je bent kunnen we eens wat gaan drinken

    Checkya

  • Liesbeth

    Haai,

    Ik koop nu ook via gyndex en dat gaat heel makkelijk, geen gedonder met pinautomaten. Ze zijn erg goedkoop en bij mij gaat het altijd goed. Ik vind het zeer betrouwbaar.

    Groetjes,

    Liesbeth

  • secondlife

    Hallo,

    Iemand in deze thread heeft de schijn tegen zich. Op zijn minst lijkt het op misleiding.

    Ik zeg niet wie, maar het lijkt op misleidende reclame!

    Groet,

    Rob

  • grotmaanvis

    Begin het onderhand wel vervelend te vinden dat gyndex of virtuateq of andere aanbieders zo worden aangevallen door dutch exchange en of hun gesponsorde website's en of inworld agents of andere kornuiten (rob??).

    Gyndex of virtuateq proberen gewoon iets aan te bieden tegen een voordeligere prijs. En jij wilt dat misleidende reclame noemen?

    Sta je op de loonlijst van dx ofzo zoals al die andere inworld agents van dx die ons proberen te vertellen

    dat onze L$ veilig bij hun op de bank staan. Sorry hoor Rob je mag ook je veroordeling wel even bij argumenteren.

    Franka ik heb ook gekeken op http://linden-dollars.nl/. Ik denk dat er inderdaad een nieuwe speler op komst is. Ben benieuwd. Een beetje concurrentie op de markt kan geen kwaad.

    Groeten ,

    Grotmaanvis

  • secondlife

    Hallo Allemaal,

    Ik ben geen kornuit, en geloof in hoor en wederhoren. Iemand in deze thread gebruikt of misbruikt een emailaddress wat waarschijnlijk niet klopt. Gyndex zegt dat zij niet zelf op prikborden schrijft. En heeft iemand dus onterecht een mailaddress gebruikt waardoor bij mij de schijn van misleiding wordt gewekt.

    Voor mij zijn alle mailadressen zichtbaar, vandaar.

    Hierbij mijn excuus aan Gyndex. Ik zou zeggen probeer ze gewoon een keer.

    Groet,

    Rob

  • cheryl

    Idd, rob. goede en slechte berichtgeving kunnen wij niet tegenhouden.

    Wij hebben maar 1 email adres en dat is maar gyndex@gmail.com

    We zijn een eerlijk bedrijf, en staan garant voor onze diensten.

    Mocht iemand vragen hebben mail naar gyndex.com of

    contacteer cheryl seranno of frank vedrina inworld.

    Rob, geen excuses denk ik :)

    Groetjes

    Cheryl Seranno

  • jannie niekerk

    hallo liesbeth

    ik heb een vraagje

    ik heb geld gewonnen in sl en wil dat nu omzetten in euro's ken dat ook bij jou ??

    het gaat om 175000 lindens

    groetjes jannie

  • revlilith wizardly

    hallo,

    ik heb een beter ervaring met gyndex dan met dutchx…. gyndex is voordeliger… das dus mijn bescheiden mening.. en ze zijn veel makkelijker in het gebruik! gezegd door mij, een sl speelster