Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

chaos in SL

  • krikke

    Sinds vanmorgen vroeg zijn er al problemen met inloggen. Na 12 uur vanmiddag lukte het eindelijk, het duurt wel minutenlang voordat ik ben ingelogd en dan ben ik nog steeds een wolkje. Rebake en reloggen helpt niks.

    Ik rezde twee objecten, het rezzen mislukte en ik ben beide objecten kwijt !

    En dan nog dat drama met de nieuwe viewer, traag, log, een interface die er echt niet uit ziet en een enorme belasting voor je processor. Elke third party viewer is beter dan de LL viewer.

    Ik snap het niet meer, SL bestaat nou 7 jaar en dan nog steeds dit soort problemen.

    Ja ok, ik weet dat klagen hier niks helpt maar ik moest mijn hart ff luchten….:)

  • Eromara

    oh ben blij dat ik niet de enige ben :)

    Ik kom er alleen helemaal niet meer in als mezelf, terwijl mn alt wel gewoon online kan.

    Ik krijg steeds de melding : ‘the inventory system is currently unavailable’ echt héél irritant!

    zoooo ….. weer n hart gelucht ;)

  • krikke

    Ik kan nu wel vlot inloggen maar mijn avatar rezzed niet. Ik blijf een wolkje. En ik kan niks rezzen vanuit inventory.

    Dat begon van morgen vroeg en is nog steeds zo. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n lange periode met problemen te hebben gehad.

    Zelfs niet in de tijd dat we regelmatig geplande downtimes hadden.

    Het zal wel een keer beter worden…..toch…?? :)

  • Eromara

    'k Heb er een hard hoofd in…… kan nog steeds niet inloggen als mezelf :S

    Dit heb ik nog nooit gehad, zo lang. En 't ergste is, je blijft het steeds opnieuw proberen….

    Maar hopen dat dit niet nog dagenlang gaat duren :S

  • krikke

    Bij mij is alles nu normaal, heb je al geprobeerd om in te loggen in een andere regio ?

    Dat loste gisteravond voor mij de problemen op.

  • Eromara

    Ik kan nu wel weer inloggen, maar niet naar huis. Kan zowiezo nergens naartoe tp-en.

    Ook is m'n profiel ineens van maanden terug en heb ik héél veel L$ op m'n account, kan er alleen nix mee :(

    Het blijft afzien op deze manier……. *zucht*

  • krikke

    Ineens maanden terug in de tijd, dat had ik ook. Kon ook niet naar home en TP-en ging niet. Snapte er niks van totdat ik zag dat ik was ingelogd op de beta grid.

    Met inloggen even opletten hoe de inlog staat ingesteld. Je gebruikt zeker de nieuwe Emerald viewer ?

  • Eromara

    Ja ik gebruik de emerald, heb ook alleen daar nu nog steeds dat probleem mee.

    Met de gewone sl viewer is alles weer normaal, alleen mis ik dan mn emerald-radar zo :(

    Zal zo eens uitzoeken waar de inlog op ingesteld staat.

    Bedankt voor de tip :)

  • Erik Noske

    Zien jullie nou wel? SL stinkt. Ga toch lekker je RL weer oppakken. Je zult verstelt staan hoe heerlijk het is om weer gewoon “echt” te leven.

    Ik heb twee jaar meegedraaid en alles meegemaakt in SL tot en met hevig verliefd zijn. Ik ben er mee opgehouden en ik heb het gevoel dat ik bevrijd ben. Als ik nu nog eens inlog (wat bij mij wel gewoon goed gaat) om even te kijken hoe ik het nu ervaar, ben ik na tien minuten uitgekeken en blij dat ik weer weg kan. Het is echt over bij mij. Ik zie poppetjes en kinderachtig gedoe. En je komt geen hond meer tegen.:)

  • Eromara

    En wie zegt dat wij niet gewoon ‘echt’ leven? Lekker kortzichtig om deze conclusie hier te trekken!

    Dat jij SL-gefrustreerd bent hoef je niet af te reageren op ons, laat ieder gewoon doen wat ie leuk vind…. en ga jij lekker genieten van je RL