Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Re: problemen met aanmaken Second life account

  • Lin

    Ik probeer reeds verschillende dagen om in te loggen in SL.

    Maar kom ook steeds terug op het paswoord.

    Kan iemand mij helpen?

  • secondlife

    Hoi Lin,

    Ik heb een apparte discussie van jou bericht gemaakt, omdat het toch een anders issue lijkt.

    Een paar vraagjes:

    Je hebt al een account in SL en je kan niet inloggen?

    Zo heb ik het begrepen.

    Als je je wachtwoord niet meer weet kan alleen LindenLab je helpen.

    Geef even wat meer informatie.

    Groeten,

    Rob

  • rene

    Hoi Lin,

    Ik had problemen met het aanmaken van een account voor SL. Ik kwam ook steeds terug bij het wachtwoord. Wat ik ook invulde het lukte steeds niet. Dit heeft de helpdesk van LindenLab uiteindelijk voor mij opgelost doordat zij een account voor mij hadden aangemaakt. Ik heb toen zelf alleen mijn password gewijzigd en kon ik inloggen.

    Als dit jouw probleem is dan moet je dit ook via de helpdesk laten oplossen.

    Als je al een account hebt maar je kan niet inloggen (zo lees ik jouw vraag ook), dan zou ik het niet weten.

    Suc6

    Rene

  • fairyflow

    Ik probeer al maanden een account aan te maken voor een vriendin van me

    maar het lukt maar niet

    Kan iemand ons helpen?

  • rob chandrayaan

    Hoi,

    Er staan diverse berichten over dit onderwerp.

    Er is niet zoveel over te zeggen, ik heb zelf ook iemand proberen te helpen met het aanmaken van een account.

    Ik heb een keer LindenLab gevraagd, maar die helpen alleen de persoon waar het om gaat rechtstreeks. Dus als je er echt niet uitkomt kan je met de helpdesk van LL contact opnemen als “guest” en zij zullen je dan verder helpen. Het laatste wat ik hoorde was het op die manier binnen een paar dagen geregeld

    Suc6!!

    R

  • wies

    het wil niet lukken om in te loggen.

  • donjohngotti

    Krijg de bevestigingsmail niet aan