Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pay pal... wat doe ik fout???

  • Zifra

    Hallo…

    Ik heb vorige week een pay pal account aangemaakt om makkelijker L$ te kunnen kopen. Maar ik krijg iedere keer de melding dat er iets niet goed gaat (Paypal has indicated a problem with your account, please contact paypal directly) . Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

    Ik heb alles geaccepteerd en m'n account is actief. Mijn zus werkt ook met pay pal en bij haar loopt het vlekkeloos. We hebben samen de site nagelopen wat ik eventueel anders ingevuld heb, maar dat is ook allemaal hetzelfde.

    Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

    Groetjes Zifra

  • rob chandrayaan

    ja, wat je fout doet of beter gezegt wat er fout gaat staat er niet in je bericht, maar er staat wel dat je de helpdesk van Paypal moet bellen, die zouden je verder moeten kunnen helpen.

    Ik heb ze ook wel eens gebeld, die helpen je wel verder

    Groet,

    Rob

  • Zifra

    Bedankt voor je reactie. Ik heb een mail naar paypal gestuurd en volgens hun moest ik geld op de paypal rekening storten dan zou het zeker werken. Dat heb ik vrijdag gedaan, daar zou 4 werkdagen overheen gaan voor het erop staat en prompt kon in zaterdag wel gewoon L$ kopen via Paypal en gelijk van mijn bankrekening. Nou ja iig probleem opgelost!!!

    doeiii Zifra