Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

probelemen met dragen van bodypart

  • Elske Beatty

    Ik heb een grappige Avatar met kleding en zo gekregen.

    Alles kan ik aan doen behalve de Shape. Die is nu net zo belangrijk want het gaat om een karikatuur van iemand.

    Ik klik op de shape in mijn inventory, maar krijg rechtsboven in beeld de volgende foutmelding;

    “Failed to find bodypart named …… in database”

    Wat kan dit zijn? Of heeft de maker van deze gift een fout gemaakt in de Shape?

    Elske

  • rob chandrayaan

    zelf heb ik dat ook wel eens met dingen die ik al heeeeel lang in mijn inventaris heb maar ook heel lang niet heb gebruikt.

    Misschien is het zo dat dat object ook heel lang niet is gebruikt, en ik denk dat het dan gewoon wordt gepurged door LL om hun database te onderhouden. DIt blijft raden voor mij, zeker weten doe ik het niet.

    Iemand anders?

  • Suteruni

    ik heb het sinds kort met een facelight, ook wel eens gehad met kledings stukken maar dan was alles de andere dag weer in orde. Met de facelight dus niet wat niet echt een probleem is want het is COPY dus ik heb verschillende copy's. Maar gek genoeg krijg ik nog steeds een database foutmelding. Als ik jou was Elske, zou ik proberen de transactie kosten te achterhalen en lukt dat niet toch kontakt opnemen met de maker, je probleem uitleggen en misschien willen ze je er nog wel 1 geven.

    sukses,

    Suteruni