Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe kom ik nu weer van die nederlandse versie af ???

  • Mendy Emmons

    Ja, SL verwijderen en opnieuw downloaden, maar kan het ook anders?

    Dat ik gewoon kan switchen zonder het weer opnieuw te installeren?

    Sinds vorige week vrijdag heb ik een gloedjenieuwe pc.

    Op mijn nieuwe harde schijf SL opnieuw gedownload, plus alles wat ik bewaard had aan foto's e.d. heb ik daar ook weer in gezet, vanaf de oude harde schijf.

    Prima gelukt, niets kwijtgeraakt gelukkig :)

    Maar volgens mij heb ik toch echt de engelse versie gedownload, dat doe ik altijd.

    Ik wil helemaal geen nederlandse!

    Ik ga het meest met engelstaligen om, en dan is het gewoon lastig om alles in het nederlands te hebben, terwijl je alleen maar engels praat.

    Kan ik niet gewoon ergens op klikken om de engelstalige versie weer in te stellen?

    Ik ben nu eenmaal meer gewend aan Touch, dan aan Aanraken :D

  • Suteruni

    Hoi Mendy

    Ben ff weer gelogd, je moet naar Edit - preferences - general en dan onderop zie je LANGUAGE en dat moet je op system default of english zetten. Wel ff reloggen en dan heb je de engelse taal weer terug :)

    Ik vond het ook nix hoor dat nederlands, het was vaak lachwekkend en ik ben ook nu eenmaal engels gewend.

    En gefeliciteerd met je nieuwe pc!!

    groetjes

    Suteruni

    ( die haar laatste kip op de BBQ heeft gegooid :D )

  • Mendy Emmons

    Is gelukt :-)

    En ja idd, het nederlands komt erg dommig over, en 't is ook net wat je gewend bent he!