Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Graphic support

  • Bram

    SL loopt behoorlijk achter qua support als het gaat om de wat nieuwere types graphische kaarten.

    Alle kaarten die genoemd worden op de technische supportpagina zijn door SL zijn inmiddels allemaal verouderd.

    Inmiddels heeft Geforce veel beter modellen zoals de 9800GT,250GTS,250GTX,260GT.

    Deze kaarten werken echter niet optimaal met SL,kleding inkorten werkt niet,bepaalde skins geven valse kleuren.

    Dit vind ik erg slecht.Zo ben je dus eigenlijk verplicht met verouderde graphische kaarten te werken.

  • Suteruni

    Hoi Bram

    Ben weer kwijt wat voor een graphise kaart ik heb maar die stond een jaar geleden ook niet op hun lijst. Misschien dat ik er daarom gelig uitzie soms? Ik doe niet veel in SL, behalve sociale dingen zeg maar dus kan er verder niets over zeggen.

    Misschien kun je het plaatsen op dat forum wat er nu is op de SL site? Daar antwoorden ook mensen die bij LL werken….

    groetjes

    Suteruni

  • rob chandrayaan

    Ja ik vind ook dat LL veel te ver achter loopt met zijn support van grafische kaarten. Ik heb zelf de nieuwste gekocht die ze op hun lijst hebben een paar maanden geleden.

    Ik wilde eigenlijk een nog nieuwere, maar die stond er niet bij. LL zegt WAARSCHIJNLIJK werkt het wel maar wij supporten het niet. Dus als het niet werkt, is het jou probleem.

    En als je dan zoekt met google en in allerlei support forums dan zijn er speciale patches of hacks. Maar als je zo een dure videokaart koopt dan wil je zekere weten dat het werkt, tenminste zo denk ik erover.

    LL moet gewoon een schop onder hun virtuele kont hebben en de achterstand wegwerken.

    R