Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sionchickens

  • Suteruni

    Heeft er hier iemand verstand van sionchickens? Ik word er helemaal stapel van, er lijkt altijd wel wat te zijn. Ben verhuisd en er was geen plek voor de kippen op de grond dus ik heb ze in de lucht geplaatst. Maar ze blijven steeds naar beneden vallen :( Op het land wat ik huur heb ik geen terraform rechten dus ik moet steeds mn landlady lastig vallen om die kippen uit te graven, want ze zakken vaak onder het zand weg….Heb al verschillende kippenhokken geprobeerd maar niets werkt, ze blijven vallen. Nu heb ik een platform geplaatst onder het kippen platform dus kan ze meestal ( niet altijd! ) oprapen daar vandaan maar het blijft een gedoe en de lol is er gaat er op deze manier wel vanaf.

    Is er iemand die suggesties heeft?

    groetjes

    Suteruni

  • marije

    Misschien tijd voor een bbq :) anders zou ik het even niet weten!!.

  • Suteruni

    ja dat kan ik altijd nog doen :D Maar ze hebben me al met al een hoop geld gekost, ik koop iig geen voer meer tot wat ik heb op is en dan zie ik wel.

    Heel jammer want ze zijn echt heel schattig, planten zichzelf voort en er is een hele handel in eieren. Dacht dat het misschien een leuke manier was om een keer geld te verdienen in SL ipv alleen maar uitgeven

  • Mendy Emmons

    Lol, dat klinkt geinig zeg die kippen. Ik ga er es naar op zoek via search, heb zat ruimte op ons eiland :-)

  • Mendy Emmons

    Ik heb nu sinds een dikke week 3 kippen en een haantje, kuikens nog. Leuk leuk leuk! Lekker in een ren op ons eiland, ik wil er ook echt niet meer hebben. Maar ze zijn wel heel schattig en geinig enz. Begin ze al aardig te snappen ook, lol.

    Sut, als je kipjes in een ren oid doet, moet je 1 voor 1 even op ze klikken en dan home zeggen in local chat. Dan lopen ze daar niet meer uit weg. Werkt net als ze een naam geven, ook dat gaat gewoon in local chat. Klik op kipje, zeg naam in chat en hij roept dan: i have a new name (:D

  • Suteruni

    Hoi Mendy

    Ja ze zijn schattig he? haha, ben blij dat je er blij mee bent :)

    Ik heb diverse chicken coops en pens maar heb land waar geen plek was voor ze dus plaatste ze in de lucht. Wat ik ook gebruikte, ze vielen naar beneden, niet allemaal en ook niet ELKE dag maar wel heel vaak. En het is

    raar maar je raakt toch een beetje aan ze gehecht :D Had het helemaal gehad toen mn allereerste kip gevallen was en over mijn landsgrens en werd daarom teruggestuurd naar mn inventory. De 1 na laatste update maakte dat je ze niet zonder in te pakken in je inventory kon doen, dus terug gestuurd betekende …………dood :(

    Van dat NAME en HOME wist ik maar dat hielp ook niet. Soms als ik bezig was met dingen plaatsen, eten ofzo, viel ik zelf ook naar beneden terwijl ik op een groot platform stond. Hoe dat nu kan, schiet mij maar lek.

    Inmiddels heb ik ze allemaal ingepakt en in mn inventory gedaan waar ze maar voor een bepaalde tijd in leven blijven, het is een paar weken geleden dus ik vermoed dat ze nu dood zijn. 1 pluspunt, ik kan ze altijd nog eruit halen en weer tot leven brengen met een revival kit. Of nog een update moet dat onmogelijk maken…………. De laatste keren dat ik op zgn chickenfarms ging kijken was het een dooie boel, geen avatar te zien dus ik denk dat

    de handel zowiezo is terug gelopen door al die updates.

    Ik heb nog wel 1 levende zwarte haan in mn huis, een V10 en het lukt me niet hem te updaten. Zou met eten of inpakken moeten lukken maar mij lukt het niet. Dus die houd ik maar, die V10 kippen veroorzaakten een enorme lag, vandaar die updates. De enige reden wat ik nog kan bedenken waarom ik mn V10 eieren niet aan je kon geven, nou ja wel geven maar het was nix, is misschien omdat ik ze eerst moet updaten. Ik zou het anders

    niet weten. Had 2 weken daarvoor eieren gegeven aan een meisje en daar was nix mis mee. Dus ook daar begrijp ik niets van. Ik ben er dus maar even mee gestopt maar vond het wel heel leuk ook hoor, die geluidjes die ze maken, als kuikens en ook volwassen, zoooooooo schattig ;)

    Een vriend van me in SL is bezig met het ontwikkelen van konijnen….haha, heb plaatjes gezien en ze zien er heel schattig uit maar ik bedenk me wel voor ik weer aan zoiets begin.

    veel plezier met je kippies ;)

    groetjes

    Suteruni

  • Mendy Emmons

    Konijnen??? Dat lijkt me ook gaaf! Vraag me wel af hoe ze dat gaan doen dan… heb nog nooit een konijn gezien die eieren legt :D

    Ik hoorde dat ze hetzelfde ook willen doen met schildpadden, die leggen wel eieren he. Lijkt me ook wel gaaf, aangezien wij een tropisch eiland bewonen. Daar hou je toch eerder turtles dan chickens :)

  • Suteruni

    oh………voor turtles ben ik misschien ook wel te verleiden, past wel op mn land!