Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onzichtbaar zijn

  • Johansl

    Hallo,

    Ik heb een vraag, omdat ik clubeigenaar ben en een aantal mensen in mijn vriendenlijst heb staan lijkt het me heerlijk om eens offline te kunnen staan en toch online te zijn, zodat ik rustig met wat dingen bezeig kan zijn en niet gestoord kan worden.

    Weet iemand hoe ik dit kan instellen??

    Alvast bedankt…

  • Spinnetje

    Er zijn 2 opties. De ene: Open “friends” en haal het vinkje weg bij het oog symbool. Je moet dan wel bij elke persoon dit apart doen.

    De andere optie: Ga naar Edit -> Prefrences -> Communication -> Haal het vinkje weg bij “Profile Online Status”.

    Het enige is wel dan wanneer iemand je een im stuurt zij wel zien dat je online bent.

  • leila

    En dan val je door de mand:)

    Om lekker te kunnen doen en laten en me vrij te voelen in SL en niet altijd te hoeven praten/aandacht geven, heb ik jaren geleden nog een avatar aangemaakt.

    Is echt aan te raden!

    Doe ik trouwens in RL ook. Ik ga wel eens twee dagen in “retraite” als ik het een periode erg druk heb gehad. Ik zeg dat dan wel tegen mensen die belangrijk voor me zijn.

    Ik neem dan geen telefoon op en als er aan de deur gebeld wordt doe ik niet open

    Ik woon beneden en heb wel eens een tijdje onder mijn bureau zitten wachten tot het bezoek weer vertrokken was. lol

  • Spinnetje

    hahahaha, Ik zie het helemaal voor me….toch wel koffie bij de hand onder je bureau ;)