Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

service na aankoop

  • Krikke

    Een paar weken terug kocht ik twee huisdieren en een weather system. Alles bij elkaar een slordige L$ 3.000. Ik had daar wat vragen over en de manual en de FAQ gaven geen bevredigend antwoord. Dus ik raadpleegde het profile van de creator. Daar las ik dat IM en notecards doorgaans niet worden beantwoord…dat IM niet wordt beantwoord dat kan ik me nog voorstellen maar een notecard kan toch wel beantwoord worden ? Enfin, er stond ook een e-mail adres bij dus ik stuur een mailtje. Dat werd overigens ook aangeraden, e-mail zou wel beantwoord worden…niet dus…na drie mails nog steeds geen antwoord..

    Het lijkt er soms op dat men wel graag geld verdient in SL maar als het op service aankomt dan geeft men niet thuis…

    In de shop waar ik de artikelen kocht zag ik nog veel meer leuke dingen, maar ik bedenk me uiteraard wel twee keer voordat ik daar nog iets koop.

    Kan ik nu nog iets doen of houdt het hierop ?

  • Reporter

    Als het artikel verder wel functioneert, maar het hoe en wat er allemaal van me niet duidelijk is, zou ik als het artikel mij na aan het hart ligt, andere mensen proberen op te sporen die het artikel ook hebben.

    Om hun daarna verder het hemd van het lijf te vragen over het functioneren.

    Voldoet het artikel niet aan hetgeen de verkoper heeft beloofd en wordt je in zekere mate “opgelicht”, dan ligt het eraan tot hoever je wilt gaan.

    - verspreidt je ervaring binnen en buiten sl. vooral ook de verkoper's avatarnaam en winkelnaam noemen. blijf bondig en correct.

    - breng potentiele klanten in die winkel op de hoogte van je ervaring. (mogelijk wordt je op termijn gebanned, dan weet je, dat je in deze verkoper gelijk hebt met je stelling en dat negatieve reclame op locatie soms effectief kan zijn).

    - wat heel veel…in dit geval noem ik dat soort “zakenlui” , “gastjes”,vaak erg vervelend vinden,nl als er een immetje gaat naar de eigenaar van de groups die ze in hun profile hebben vermeld, zeker als het geen public groups zijn of een group van "collega's.

    vertel in dat immetje in het kort je relaas.

    voor mij is deze laatste “handelswijze” in het verleden erg effectief gebleken.(imagoschade is voor veel “blaters” dodelijk in sl)

    - blijf in bewoording en benadering correct. ( je tekst lezende concludeer ik ,dat je dat niet moeilijk zal vallen).

    de grens met “terreur”, “zieken” en “in herhaling vallen” zul je goed moeten bewaken, wil je niet bereiken dat jouw naam te grabbel gaat.

    of je werkelijk je geld of een betere service zult krijgen blijft koffiedikkijken.

    de beste raad die ik heb is eigenlijk…even slikken en denken, krijg de sch..t, st.k in je rothandel en ga vrolijk verder in sl, je bent een wijzer mens.

  • Mendy

    Wij hebben een ezeltje en een kat van We Love Pets. De creator beantwoordt geen vragen, die create alleen maar, maar in zijn profile staat ook de naam van zijn partner, die je alles vragen kunt. Dat hebben we in het begin een paar keer moeten doen, waarop we steevast binnen een paar uur bevredigend antwoord hadden. En de dieren bevallen ons geweldig goed :-)

    Ook kochten we eens een hele schattige babywalvis. We lieten die los in ons meertje, en… het bleek een joekel die rondvloog over het complete eiland. Enorm komisch, we lagen dubbel, maar dat beest bleek thuisgekomen nog groter dan ons huis te zijn (waar ie ook rustig doorheen vloog!).

    Dit in IM naar de creator gestuurd, die een tp vroeg, die wou ook weleens lachen, lol. Toen ze uitgelachen was stelde ze voor de walvis om te ruilen voor een haai, die nu nog steeds naar onze volle tevredenheid rondzwemt (die paste wel), en die ook nog es alle ongewenste bezoekers oppeuzelt :D

    Het kan dus best anders ;-)

  • Linnda

    Whahaha lol zijn daar foto's van hihii

  • Mendy Emmons

    Nee helaas niet, we lagen te erg dubbel om daaraan te denken ;-)