Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Picture's uit Inventory downloaden naar harde schijf

  • Nemo

    Vraag;

    Hoe kan ik picture's vanuit mijn Inventory downloaden naar mijn vaste schijf.

    Dus geen nieuw te maken pictures, maar oude Picks uit mijn Inventory.

    Nemo

  • Linnda

    Heel simpel :)

    Je open de shot of texture (let wel de foto of texture moet wel full perm zijn dus cop and mod and trans).

    Terwijl je foto of texture actief geopend is in je beeldscherm ga je links boven naar File en klikt op save texture as…

    Als je hier op klikt (kan soms even duren) dan opent er een scherm dat je kan kiezen waar je het op je pc wilt plaatsen en dan vervolgens oke en klaar ben je :)

  • Nemo

    Bedankt Linda,

    Het probleem was/is dat SL TGA-bestanden gebruikt.

    Ik kan deze nu in Photoshop wél openen, en vervolgens als JPG-bestand op de vaste schijf opslaan.

    Nemo

  • rob chandrayaan

    Hey Nemo,

    Een texture met niet de volledige rechten kan je ook kopieren, als je hem opent in SL. Vervolgens druk je op printscreen. Dan open je paint of photoshop. Daar doe je ctrl+v of paste en dan is je schermafdruk inclusief je afbeelding in je programma geplakt.

    De kwaliteit kan daarmee wel wat achteruit gaan. En je moet nog wat knippen en plakken om alleen de afbeelding erut te krijgen die je wilt.

    R

  • Linnda

    Wat ik zelf gebruik is dat ik de foto's en textures naar me harde schijf zet en inderdaad dat gebeurd als TGA en dan gebruik ik gimp om het om te zetten.

    Gimp is wat makkelijker in gebruik als psp en mooier dan paint. Het is op internet ook free te vinden.