Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

objecten vast zetten

  • Elske

    Hoe kan ik een object vastzetten, zodat er vooraf een bevestiging wordt gevraagd of ik iets echt wil verwijderen?

    Elske

  • Spinnetje

    Ik weet niet of deze optie bestaat, misschien dat iemand het anders het weet.

    Wat je evt wel kunt doen is objecten locken. (Edit menu -> ‘Locked’ aanvinken) Je kunt dan pas het object weer weg halen als je het de-locked.

    Sowieso komen alle verwijderde objecten van jezelf in je trash terecht, dus kan je ze daar weer terug vinden. Tevens kun je wel de optie gebruiken dat er eerst een pop-up verschijnt voordat je trash echt geleegd wordt. (Edit -> Preferences -> Popups)

  • Spinnetje

    Heb het even uitgeprobeerd, wanner je een object locked kun je het wel verwijderen maar krijg je eerst een popup te zijn of je zeker bent dat je het wilt verwijderen.

  • Linnda

    Spin heeft gelijk.

    Voor zover ik weet (en zit 2 jaar op sl) krijg je never een melding maar alles wat je delete komt in je trash terecht.

  • rob chandrayaan

    nou uhm, als je je object gelocked hebt krijgt je wel degelijk een melding.

    Remedie is dus, je object(en) locken. Dan krijg je een melding of je een object echt wilt deleten of niet.

  • Elske

    Ik wilde in mijn Skybox iets van de vloer oprapen, ik was al bij de deur en dacht, dat lukt zo nog wel!

    Niet dus! Ik delete mijn hele skybox, nou ja. De gordijnen bleven hangen, de deuren en lichtknoppen ook!

    Heb alles nu op locked gezet, en krijg nu eerst een melding of ik het ECHT wil verwijderen!

    Bedankt!

    Elske

  • Spinnetje

    ㋡ Graag gedaan.