Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WinterCollectie Fashionshow

  • Dweebs Dweebie

    Het is eindelijk zover!!! na 6 weken van hard werken, is de DD's Originals wintercollectie klaar!! Dit vieren we zaterdag 24 januari om 10:30 SL tijd met een spetterende fashionshow!! Het is niet een gewone show, maar direct ook een fundraiser voor de AMEF Flying Doctors. Met aansluitend een concert van The Rolling Stones!!!

    Om jullie vast een voorproefje te geven, laat ik wat foto's zien, deze outfits worden tijdens de show gepresenteerd in diverse kleuren.

    Kom zaterdag meegenieten :-))

    Stage Island: DD's FashionShow

  • Linnda

    Heee ziet er erg leuk uit :)

    Wil je me inworld de LM van je shop sturen (linnda scofield denk aan dubbel N)

    Probeer zaterdag te komen maar we hebben ook het warchild event dus moet even zien of ik het red :)

  • Yanieck Mariani

    Ziet er weer top uit Dweebs, misschien als ik online kan komen zaterdag en tijd heb kom ik ff langs…als ik het niet vergeet, want ik ben druk aan het bouwen en verhuizen :-))

  • Spinnetje

    wow, het harde werken werpt wel z'n vruchten af…ziet er mooi uit!

  • Jolly Wisent

    Wooow, ziet er mooi uit. Als het me lukt probeer ik zaterdag even langs te komen

  • Dweebs Dweebie

    Ik voel me vereerd dames!!!! :-))

    Het zou ontzettend leuk zijn jullie daar te zien :-))

    En Linnda….ik zal de lm nog even sturen ;-)

  • Linnda

    Helemaal goed! Ben benieuwd :)