Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is het hier stil ????

  • Yanieck Mariani

    waar is iedereen…de vakantie is over…sl forum niet meer te viden, dus je zou denken dat het hier gezellig is….???

    hmm…niet dus, waar zijn jullie allemaal, -((( ik mis jullie !!!

  • aluher

    slforum is gestopt, denk ik. wel beetje abrupt, zonder iets te zeggen. vind ik wel jammer. maar als je nog wat forumgezelligheid zoekr, kom dan naar www.nl0031.nl/forum. die is nog wel actief, hoewel we daar wel wat meer gezellige mensen kunnen gebruiken… :)

  • Spinnetje

    Ik kom hier wel af en toe lezen, maar reageer niet zoveel. Ach, dadelijk komt het slforum weer online en zal ik daar weer te vinden zijn en blijf hier gewoon af en toe mee lezen.

  • Rob Chandrayaan

    Ik ben inmiddels helemaal er voor gegaan, voor SL bedoel ik. Ik heb een hele private region gekocht. Buiten dat beheer ik deze startpagina. En ik heb natuurlijk ook nog mijn eigen site. Ben ik nu een beetje gestoord? Neen niet een beetje :-)

    Anyways, op dit moment ben ik met een aantal druk bezig de region in te richten. Het is niet echt een verassing je mag gerust al komen kijken. Vanavond zal ik het eerste stukje op een nieuwe blog maken. En een tip van de sluier op lichten.

    Dat het hier en op andere fora een beetje stil is…. Ach de feestdagen zijn net voorbij en de wereld wordt in zijn greep gehouden door een fake-crisis.

    Hugz,

    R

  • Yanieck Mariani

    Ik ben onderweg Aluher :-)))

    moest even mijn ww weer opvragen.

    Groetjes xxxx

    Yanieck