Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fashion Show ....woensdag 14 Januari 2009 om 21.30

  • Yanieck Mariani

    Woensdagavond heb ik voor de eerste keer een fashion show op mijn Fashion Island.

    Ik zou het gezellig vinden als jullie ook langs komen :-)

    De show begint om 21.30 onze tijd.

    Hoop jullie te zien dan.

    xoxoxxo

    Yanieck :hug:

  • Yanieck Mariani

    Het is ook wel handig als jullie me kunnen vinden :-))))

    http://slurl.com/secondlife/Eleven/181/85/24/?img=http://i280.photobucket.com/albums/kk188/yanieck/YaniecksPassion4Fashion1.jpg

  • Yanieck Mariani

    Niet vergeten..vanavond is het zover…Fashion show van mijn eigen persoontje, om 21.30 :-))

    Ik ben echt niet nerveus hoor …lol…pfffft :-)))

  • Rob Chandrayaan

    Yanieck zei: “Ik ben echt niet nerveus hoor …lol…pfffft :-)))”

    ECHWEL

    Whahahahaha

    :P

  • Mendy Emmons

    Ik weet niet wat ik aan moet doen !!!!!!!!!!!!!!!! :(

  • Linnda Scofield

    Whahaha ze heeft kleding zat in haar shop en ik hoop dat iedereen ondanks de verhuizing enorm van de show heeft genoten :)

  • leila

    Hi Yanieck,

    Het was leuk!!! Voor zolang het duurde. Ik verging van de lag:) Dus, ik ben maar vroeger weggegaan. Knap hoor, zoiets organiseren. Proficiat! En er waren behoorlijk veel mensen!! (vandaar ook die lag denk ik).

    Leuk om je even in het echt gezien te hebben.

    Groetjes,

    Leila

  • Yanieck Mariani

    leila,

    harstikke leuk dat je er was …ik moet eerlijk zeggen dat ik je niet gezien hebt…wel dat je er was, maar ik kon je niet ontdekken tussen al die mensen…ik werd ook compleet gek van alle im's :-)))

    Alle eer gaat echt naar Linnda hoor…zij en de modellen hebben er een top show van gemaakt en Linnda wist ook heel snel een andere plek te regelen en alles weer heel snel op te bouwen…dus Linn…petje af meis, ik vind je helemaal top !!!

    Rob, Mendy, en alle anderen…hartstikke lief dat jullie er waren:-))

    Dikke kus allemaal….xoxxoxoxxoxoxxoxoxxx

  • Linnda Scofield

    Hee Lieve schat de show was verder top maar weet zonder jou kleding geen show en zie mensen nu eenmaal niet graag verdrietig yannieck dus proberen we met spoed altijd iets te regelen. Zal vandaag even kijken of de foto's een beetje zijn gelukt door alle lag.

    Bedankt dat iedereen er was :) en voor jou een dikke knuf yannieck (whaha kon niks zeggen had echt een mega crash na de show zonder nog on te kunnen komen)