Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dutch SecondLife stopt ermee

  • shonique

    Lieve lezers,

    Na 2 jaar met veel plezier jullie te hebben geinformeerd over allerlei zaken in Second Life is de koek op.

    Ik ben nog maar minimaal aanwezig in Second Life, te weinig om op de hoogte te zijn van de nieuwste trends en de beste plekken.

    En een site wat achter de feiten aanloopt en maar af en toe een stukje plaatst past niet bij me. Dus ben ik eerlijk naar mezelf geweest en heb besloten er mee op te houden.

    Ik wil jullie allemaal, lezers, schrijvers en adverteerders heel hartelijk danken voor 2 mooie jaren. Zonder jullie was het zeker niet gelukt.

    Ik spreid mijn vleugels voor de laatste keer en zeg jullie tot ziens in SL!!

    groeten

    Shonique Shilton

    ps: Als er iemand is die de domeinnaam Dutch Second Life (Dutch SecondLife Style en Dutch SecondLife Places) en/of het concept van de style en places blog wilt overnemen, stuur mij dan een mail.

    Comments (2)

  • Rob Chandrayaan

    Tjee, Shonique,

    Wat jammer zeg, “another one bites the dust”

    Heb ik je eindelijk na twee jaar aan mijn vriendenlijst toegevoegd ga je er vandoor. :-)

    Ik hoop iemand je site over gaat nemen. Want wat er nu staat is natuurlijk een belangrijke bron van informatie. Ook staat jou site het meeste van de tijd of eigenlijk altijd hier als meest bezochte site.

    In ieder geval bedankt voor alles wat je voor de secondlifers hebt gedaan en het ga je goed!

    R

  • leila

    Dag Shonique,

    Volgens mij heb ik niet de eer je te kennen of ontmoet te hebben in SL. Ik wist wel van je site. Ik vond hem leuk en pikte er wel eens tips uit:).

    Ik wens je alle goeds.

    Ik wil ook even kwijt dat ik het merkwaardig vind dat er zo weinig mensen reageren. Ach, misschien zijn ze nog allemaal brak of met vakantie, lol.

    Groet,

    Leila

  • islara

    Zelf ben ik ook niet meer zoveel actief in SL, maar ik herinner me mijn beginperiode (bijna 2 jaar geleden). Je site heeft me toen superveel op weg geholpen. Als ik daar nog aan terugdenk. (je item over prachtige freeskins, te krijgen in een of ander strandtentje, geweldig was voor mij dat in die tijd) Anyway thanks voor alles en het ga je goed !

  • Yanieck Mariani

    Dag Shonique,

    Ik heb nu 2 keer geprobeerd hier een berichtje te posten en 2 keer mislukt, ik probeer nu deze nog, maar vanmiddag heb ik op je site een berichtje achter gelaten.

    Ik wens je alle goeds en bedankt voor alle tijd die je erin hebt gestoken…dikke kus meis en misschien tot ziens in SL .

    PS;

    kom maar een keer gezellig bij me shoppen :-)))

    't zal mij benieuwen of deze er door komt nu'

  • Jolly Wisent

    Shonique,

    Jammer dat je met de site stopt. Toen ik ruim een jaar geleden met SL begon pikte ik er toch wat interessante dingen uit.

    Bedankt