Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar koop ik de meeste L$ ??

  • Neom

    Tot nu toe kocht ik mijn L$ bij Dutch Exchange. Maar volgens mij krijg ik daar steeds minder voor mijn sterke €.

    Ongerekend was dat meestal L$ 305,– voor € 1,–.

    Deze week kreeg ik maar L$ 285,–

    Wie weet waar ik het voordeligst mijn L$ kan kopen.

    Nemo Eriksen

  • Meneer Edelman

    hou rekening ermee dat de dollar ten opzichte van de euro meer is geworden. Daardoor krijg je nu minder l$ voor 1 euro

    nu kosten 300 L$ 1,15 US dollar. is dus ongeveeer 1 euro. Dan koop ik ze rechtstreeks bij linden, is volgens mij toch het goedkoopst. Maar DutchX is wel lekker snel, dus hou alle mogelijkheden open.

  • Mendy Emmons

    Ik koop al zolang ik leef mijn lindens gewoon via LL, door te klikken op het lindentekentje rechts boven in world. Binnen seconden is het bijgeschreven, en naar wat ik zo hier en daar telkens lees, toch nog altijd de voordeligste manier!

    Ik heb aan Paypal m'n bankrekening gekoppeld, dus het wordt dan rechtstreeeks van m'n bankrekening afgeschreven, dus zonder gedoe met creditcard enz.

    Een week of 2 geleden kocht ik zo 1500 L$, voor E 4,90… (= 306 L$ per euro) :D

  • Linnda

    Ook ik koop ze nog steeds bij Linden (is echt het voordeligst) en zet het dan als het bedrag wat meer is als normaal op mijn DutchX account

    Voorbeeld:

    DutchX:

    2850L$ kost daar 10 euro (dan zijn de transactiekosten nog niet berekend)

    Linden:

    2850L$ kost daar 11, 22$ is 8,46 euro (geen transactiekosten en krijg je ook nie)

    Maar ieder zijn eigen manier :)

  • Marwinius

    ….Kun je nagaan hoes sterk de L$ is !

    Die verslaat zelfs de euro! ;-)