Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitzending "De Verleiding" 20 december om 20.45 uur, Ned. 3

  • Meneer Edelman

    oke, voor degene die het programma gemist hebben, ik heb het in 2 delen geknipt omdat het net te groot was voor youtube.

    hier de linkjes

    deel 1 welke ongeveer 8,5 minuut duurt

    en deel 2 van zo'n 2,5 minuut.

    gr

    meneer edelman

  • Suteruni

    Goh wat leuk om te zien zeg, bedankt Meneer Edelman :) En knap hoor Leila dat je dat durfde!! Vond het heel herkenbaar, ben al een paar keer verliefd geweest en hopelijk NOOIT meer. Heel aangrijpend en ontroerend om te zien !!

    Dikke knuffel voor Leila!!

    xoxoxox

    Suteruni

  • Jolly Wisent

    Leuk om te zien en toch ook herkenbaar.

  • Mendy

    ooohhhh…. ik ga gelijk kijken !!!!! Leuk leuk leuk! Thanks Meneer :)

    Enne fliefd…. ben ik nu al bijna 2 jaar in SL, en we zijn nog net zo gelukkig samen als begin maart 2007 toen we mekaar per ongeluk tegenkwamen (ik was noob, hij had toen al 3 relaties achter de rug)…

    Nog steeds zijn we elke avond saampjes in world, en nog steeds wordt het dan soms ook wel es 5 uur 's morgens :D

    Misschien scheelt het dat we allebei geen aanstalten doen om mekaar RL te ontmoeten (hhmm… anders dan via webcam in skype dus), en dat we allebei single zijn… Wou er wel even mee zeggen dat liefde in SL ook wel positief kan zijn ;)