Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wachtwoord kwijt

  • CarolJ

    Hey allemaal,

    Ik ben mijn wachtwoord kwijt,heb het geprobeerd te resetten via secondlife zelf,maar nu wordt er elke keer call us pagina gegeven,zou hun nu moeten gaan opbellen?????

    carolJ

  • Krikke

    Surf naar www.secondlife.com. Klik op residents log in. Rechts bovenin de pagina.

    Daar klik je op Forgot your name or password ? Volg de instructies en de rest gaat vanzelf..:)

  • Yanieck Mariani

    Hoi carol,

    Ik heb t een keer gehad met een extra avi die ik aangemaakt had maar nooit gebruikte, dus ik wilde mijn geld en spullen terugstorten naar mezelf en hem daarna opheffen, maar toen wist ik ook mijn ww niet meer en moest ik idd opbellen daarheen,

    je word dan keurig geholpen, ze stellen je wat prive vragen om zeker te zijn dat je de echte account houder bent en je kan daarna weer opnieuw je ww instellen zoals jij wilt. Maar je moet wel bellen anders lukt het echt niet.

    groetjes

    Yanieck :-)

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Misschien een tip, gebruik voor elke avi die je hebt het het zelfde password hoef je tijdens het inloggen alleen de naam te veranderen. Ik hoop dat het je gelukt is.

  • Mendy

    Ik ben jou nog nooit in SL tegengekomen Rotterdammertje, en dat terwijl ik zelfs nu en dan wel es in Rotterdam kom :D

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Ik kom er niet zo vaak meer. In het begin wel, woonde ik er praktisch he he. Heb leuk contact gehad met de toemalige eigenaar ;)

  • CarolJ

    Yanieck Mariani Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi carol,

    > Ik heb t een keer gehad met een extra avi die ik

    > aangemaakt had maar nooit gebruikte, dus ik wilde

    > mijn geld en spullen terugstorten naar mezelf en

    > hem daarna opheffen, maar toen wist ik ook mijn ww

    > niet meer en moest ik idd opbellen daarheen,

    > je word dan keurig geholpen, ze stellen je wat

    > prive vragen om zeker te zijn dat je de echte

    > account houder bent en je kan daarna weer opnieuw

    > je ww instellen zoals jij wilt. Maar je moet wel

    > bellen anders lukt het echt niet.

    >

    > groetjes

    > Yanieck :-)

    ……………Yup klopt heb gebeld en heb het voor elkaar,gelukkig was het account nog acties;)

    Iedereen bedankt voor jullie hulp!

    mijn sl is: carolJ Asbrink voor wie me daar wil toevoegen;)