Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Skin is rood geworden

  • Eefje Schoonhoven

    Hallo allemaal,

    Ben heel blij dat het prikbord weer terug is!!

    Vraag; Een vriendin van mij is maar zo rood geworden, althans haar bovenlichaam.

    Alsof ze een jas of shirt draagt, maar ze zegt dat dat niet zo is.

    Ze heeft al Clear Cashe, en Rebake Textures gedaan….Erg vreemd hé!?

    Wat kan dat zijn?

    Eefje

  • Meneer Edelman

    Mischien iets geprobeerd met een nieuwe skin?

  • Eefje

    Ze zegt zelf een kledingstuk te hebben uit getrokken, en plotseling werd de skin die ze droeg gedeeltekijk rood. Het bovenste deel van het lichaam is rood, dus van de middel tot onder haar kin, en de armen tot en met de vingertoppen,…helemaal rood.

    Als ze een andere skin aantrekt is het weg, dus het zit in die ene skin zou je denken!

    Maar hoe kan die plotseling gedeeltelijk rood worden?

    Eefje

  • rob

    uhm een inkopper waarschijnlijk maar je weet maar nooit,

    Als je ctrl+alt+t

    intypyt wordt alles wat een script of speciale textures heeft rood.

    Als je nogmaals ctrl+alt+t typt is het weer weg.

    Is dat het misschien?

  • Eefje

    Helaas Rob,….er wordt heel veel rood, maar het zit waarschijnlijk in de skin.

    Inmiddels heet mijn vriendin een andere skin gekocht!

  • Rotterdammertje Koenkamp

    In advanced staat ook een kopje Characater test onder character. Ga dan naar test female. Je gaat dan helemaal terug naar je newbie skin en kleding maar alls wat je dan bij draagt wat niet hoort verdwijnd. Je oude shape en skin kun je dan gewoon weer aan trekken. Misschien dat dat help? Bij was het gelukt. Suc6

  • rob

    Letop! als je doet zoals Rotje zegt is alles wat je tot dan toe hebt gedaan weg.

    Voor je dat doet kan je beter eerst je AVATAR saven in je inventaris. Als je niet weet hoe dat gaat moet jehet even vragen.

  • Yanieck Mariani

    Er is een of andere bug in sl die dit soort dingen veroorzaakt, t ligt niet aan de skin, laat haar t volgende maar proberen dan is het waarschijnlijk weer opgelost;

    advanced- rendering- features- dan t vinkje weghalen bij palletized textures

    en daarna weer advanced- character- rebake your texture doen.

    waarschijnlijk moet ze het een paar keer herhalen, dus steeds weer palletized textures uitvinken en weer rebaken.

    Ik hoop dat t lukt.

    groetjes

    Yanieck

  • rob chandrayaan

    ah, ik heb sinds kort dat als ik bepaalde shirt aan doe dat ik ook ineens zwarte handen heb.

    Dat zal wel hetzelfde zijn dus. Ik ga het snel uitproberen

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Beste Rob,

    Als je het goed doet…je skin en shape etc in je inventaris hebt, gaat er niets verloren hoor. Ik doe het zo af en toe als ik kleding pas wat zelfs na reloggen het zelfde probleem veroorzaakt. Het gaat dan simpelweg niet uit. Ik reset mijn hele avi en trek dan mijn skin etc weer aan. geen probleem dus.

    Maar misschien heb jij andere ervaringen dat kan.

    Groetjes :)