Kom ik hier na zeer lange tijd weer eens buurten, gaat het er nog steeds over of SL dood is? Daar werd een jaar geleden al over gediscussieerd, lol.

Zelf ben ik, na ruim 4 jaar, nog steeds elke avond in SL, en met nog even veel plezier. Wij bezoeken vooral veel live gigs, verrassend zoveel goede muziek er geboden wordt, en dan ook nog zo gevarieerd! Ook gaan we graag naar clubs waar Tam het leuk vindt DJ's uit te proberen: weten ze veel over de muziek die ze draaien, zijn ze bekend met nummers die hij vraagt? :-D Verrassend hoe je kunt genieten in SL van alle soorten muziek, dat verveelt ons echt nooit!

Volgende week zaterdag, 12 maart, zijn Tam en ik alweer 4 jaar samen in SL. Nog steeds elke avond gezellig met ons tweetjes naar gigs, nieuwe plekken zoeken, en lol maken met vrienden :-)

Hierbij zijn alle prikbord lezers uitgenodigd voor zaterdag 12 maart om 1 pm slt (10 uur onze tijd) op ons isle. We beginnen met DJ Angelique Brinner (bekend van Scotland sim), daarna een uur optreden van Al Hofmann, en daarna een uur Oldwolf Criss.

Nog geen lm hier, want ik zet op die dag onze orb even uit ;-)

Als je komen wilt im me maar in world, dan tp ik je vlak voordat het feest begint!

(we kunnen 100 gasten hebben, dus plek zat - en alle drankjes zijn gratis!)