Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Technische bevindingen

  • Lament Bonetto

    In het technische support van SL wordt aangegeven dat de SL software niet geschikt is voor 64 bit systemen.

    Ik zit zowel op de beta versie als op de gewone SL versie met 2 computers elk uitgerust met GForce 9800 grafische kaart.

    Beide computers hebben windows 7 echter de ene met 32 bit en de andere met 64 bit uitvoering en 2900 en 3100 dualcore Athlon processor.

    Het frappante is dat de 32 bit uitvoering na een half uur crashed en de 64 bit uitvoering nooit.Dit komt waarschijnlijk dat de 32 bit versie slechts 3,25 Gb aan geheugen kan gebruiken en de 64 bit veel meer (8 Gb heb ik erin zitten).

    Als monitors gebruik ik de 27 inch van LG.

    gr.Lament Bonetto

  • Jacey

    Hallo Lament,

    Ik heb heel veel last van crashes gehad (extreem veel) en vanalles veranderd aan mijn PC en het bleek uiteindelijk dat de voeding net niet toereikend was en nu draait sl als een trein.

    Misschien het proberen waard.

    En ik heb ook een 32 bit uitvoering.

    Groetjes Jacey

  • Mendy Emmons

    Win 7, 64 bits (dual core), en in alles een echte game pc: ik crash nooit, alles laadt ontzettend snel. Alleen zit ik wel nog steeds op de oude sl viewer, de nieuwe is echt 3x nix als je de oude gewend bent..

  • Suteruni

    probeer anders Phoenix, Mendy….dat is net als de oude viewer en emerald maar dan ietsje beter.

    Ik crash trouwens om de haverklap, ligt niet aan phoenix hoor, heb mn graphics card ge update en een defrag gedaan en sindsdien gaat het een stuk beter maar het zit me nog niet lekker.

    Vanmorgen dacht ik nog om maar een reseve pc te kopen want als ik deze weg moet brengen heb ik nix voor een aantal dagen en dat overleef ik niet :D Niet zozeer voor SL hoor.

  • Mendy Emmons

    Zo heb ik op de logeerkamer mijn oude pc staan, aangesloten op internet en al, met m'n vorige monitor enz. Voor het geval dat ;-)

    (die kan ook in SL 8-))

    Phoenix hoor ik meer van, ga ik een keertje proberen!

    Maar ach, zolang we het nog prima doen op de oude viewer….