Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stil in SL

  • Krikke

    Het wordt nu toch echt stiller in SL. Ik bemerk dat ik eigenlijk nergens meer naartoe ga. De clubs zijn uitgestorven, de dancefloors zijn leeg. En op de weinige plekken waar het nog wel druk is daar vind je een zwijgende groep avatars. Allemaal in IM en de chat blijft leeg. Dat was vroeger toch anders. Ik ging vaak naar Jades Jazz en naar Breezes, altijd een gezellige drukte maar het is er akelig stil geworden.

    Ik doe nog wel eens een search naar een leuke club maar ik kan eigenlijk niks vinden. Overal hetzelfde beeld, of het is er doodstil of er dansen wat stelletjes en de chat blijft leeg.

    Zijn er nog leuke en gezellige clubs waar je in je uppie naartoe kan gaan ? als iemand wat weet dan houd ik me aanbevolen voor een slurl :)

  • Rob Chandrayaan

    zelf ben ik effu op een extended sl holiday, maar op mijn sim staat nu een club, ik heb het verhuurd daar, maar zo te zien is het daar altijd wel druk, en Gator de clubowner heeft het er heel mooi gemaakt. Ik zou zeggen ga daar eens kijken.

    Greetzzz,

    R

  • Zifra Tuqiri

    Op dinsdagavond is er van 22:00 - 0:00 uur disco op de limburg live venue (op de limburg SIM)… altijd erg gezellig en vooral niet stilletjes in de chat :-)

    groetjes Zif