Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat na Emerald?

  • Suteruni

    welke viewer gebruiken jullie en als het Emerald is ( zoals ik ), kunnen jullie een alternatieve viewer dan V2 van LL zelf adviseren?

  • Suteruni

    update : http://jessicalyons.wordpress.com/2010/09/03/from-the-ashes/

  • Adanaya Lamplight

    Ik ben zelf overgestapt op Phoenix Viewer. Deze is gebouwd op een geschoonde code van Emerald, door de makers van Emerald die niet in het verleden bezig geweest zijn met hacken, waaronder de bekendste Jessica Lyons en LordGreg Greg zijn. Deze viewer is net zo stabiel als de laatste versie van Emerald viewer en heeft alle functies behouden die emerald ook had.

    Http://www.phoenixviewer.com

    groet,

    Adanaya

  • Suteruni

    geweldig, ik ook :)

  • Amber Ashton

    Beste,

    Ik ben zeer lang intens met secondlife bezig geweest. En tot heden heb ik nog steeds heimwee, maar terug gaan is uitgesloten.

    Dit wegens omstandigheden waar ik hier niet verder ga over uitbreiden.

    Doch wolg ik nog van op afstand welliswaar wat en hoe het secondlife vergaat. Dit via mensen uit mijn omgeving, die er nog wel

    intens mee bezig zijn.

    Momenteel blijkt dat secondlife eindelijk is begonnen met het lang verwachte MECH import.

    Nu om dit te kunne zien heb je of viewer 3 van LL zelf nodig.

    Of een beter alternatief is Firestorm Mesh Beta - optional update, deze is gemaakt door de zelfde mensen die Emerald in ellaar staken.

    Het grote verschil is dat je Firestorm zelf kan aanpassen , wat je blijkbaar niet kan met de LL viewer 3.

    Je kan zover gaan dat je viewer op de oude versie van LL lijkt maar toch alle nieuwe en toffe effecten en functies heeft.

    Momenteel is het nog een beta, maar naar verluid doet die het al goed en zal de officiële niet lang op zich laten wachten.

    Hier kan je hem downloaden.

    http://www.phoenixviewer.com

    Ik wens je nog enorm veel SL plezier, ik mis het in ieder geval enorm, dus amuseer je voor mij bij, hehe.

    Groetjes

    Amber