Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inlogproblemen

  • tibo45

    Hoi,

    Sinds 17-7-2010 is het voor mij en voor mij sl vriendin onmogelijk in te loggen op s.l..

    Zijn er server probelemen? Hebben meer mensen problemen??

    gr.

    Tibo

  • Lina

    Klopt er zijn problemen met inloggen. Het al oude “DNS could not resolve the hostname”. Het ligt niet aan de Nederlandse providers maar het zit ergens in een tussenstation (??!!). In 2008 waren in Engeland ook deze problemen. Inmiddels zijn ze in mei 2010 overgegaan naar het IPv6 protocol. Heb een storing neergelegd bij het LindenLab, maar heb nog niets gehoord. Vakantietijd en weekend. Afwachten. Groet Lina

  • tibo45

    Hoi Lina,

    Dacht al zoiets, maar kan ook niets terugvinden op de officiele sites van s.l..

    In ieder geval bedankt Lina.

  • Lina

    Ook ik kan niets terugvinden en daar baal ik wel een beetje van omdat ik weet dat inmiddels heel veel mensen dit probleem hebben. Ook bij het inloggen krijg je geen extra melding van een probleem. En een reply op mijn mail krijg ik ook niet. Tja, zoals ik al schreef waarschijnlijk weekend en vakantietijd (dat mag eigenlijk niet uitmaken voor een 24/7 programma). Als je iets hoort of weet (ook van mijn kant) graag een reactie. Gr. Lina

  • Roos

    Ook ik kan niet inloggen. Als iemand weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen, dan hoor ik het graag.

    Groet,

    Roos

  • Mendy Emmons

    Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteren (zaterdag).

    Uiteindelijk lukte het me in te loggen in een lege sim die ik me herinnerde (Nopsaebaram) maar als ik dan naar huis probeerde te tp-en crashte ik.

    Weer erin via Nopsaebaram, en toen kon ik wel tp naar een club waar we vaak komen, had een leuke avond daar. Aan het einde terug naar huis tp: weer gecrasht

    Kennelijk kun je dus soms wel ergens landen, maar niet net waar je naartoe moet :-(

    Dit vond ik op de website, na nogal wat zoeken:

    We are experiencing some problems displaying our Grid Status Feed. Please check back with us in a bit.

    En:

    Some residents may be experiencing issues attempting to log into Second Life, as well as issues with TP’s and spotty voice in some locations. We are aware of these issues and working to resolve them as quickly as possible. During this time, residents may want to hold off on rezzing or transferring any no-copy objects, as well as holding off on any L$ transactions. Please monitor this status blog for any new updates.

    Kennelijk hebben ze het zelf dus al door.

    Een support ticket aanmaken gaat ook niet, dan krijg je dat de pagina niet geladen kan worden, en probeer het later nog eens :-(

    Grrrr…. verleden week zat Tam 6 dagen zonder internet, nu istie net weer terug en kan ik er niet in!!!!!

  • Mendy Emmons

    Yess…. ben er weer in, en weer via Nopsaebaram… probeer dat in te voeren in location waar je heen wilt, dan zit je in sl… tp naar sommige plekken lukt dan wel, maar naar andere plaatsen (zoals mijn eigen isle) crash je….

    Denk dat het er aan ligt waar je heen gaat. Kon gister bv wel naar een schotse club tp-en, maar niet naar huis…..

  • Mendy Emmons

    Zit dus weer in sl, alleen kan ik nergens heen want dan crash ik weer… Maar hoor net van een andere nederlandse die er wel in zit, dat kennelijk mensen met Ziggo dit probleem hebben ????? Schijnt als je Ziggo hebt dat je dit dan krijgt… DNS could not resolve Host Name.

    Ziggo is wat aan het veranderen momenteel (ex-@ home), o.a. de internetsnelheid. Vorig weekend moest ik elk half uur mn modem resetten omdat de verbinding er dan weer uit lag… Misschien dat dat het kan zijn….

  • krikke

    Het heeft te maken met Ziggo en iets met een storing in het internationaal Internet verkeer. In Denemarken heeft men ook problemen. Niemand weet precies wat er aan de hand is.

    Het is al bekend bij Ziggo en bij LL.

    Hier een link naar Jira waar je je vote kan uitbrengen. Inloggen met je SL naam en wachtwoord en dan links klikken op vote.

    http://jira.secondlife.com/browse/SVC-6008

    Klagen bij je provider dat je niet kan inloggen op SL !

    Doen !!

  • krikke

    Op SL forum wordt er veel over geschreven. Er loopt een thread met inmiddels meer dan 200 reply's

    http://nlforumsl.nl/