Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

problemen met prim skirt

  • krikke

    Zolag als ik in SL ben, en dat is al een tijdje, heb ik al problemen met prim skirts. Zelden of nooit passen ze goed of zijn ze passend te maken.

    Dat is ook niet zo vreemd, gelinkte prims kan je maar beperkt resizen. Het mooist is het als je zelf je skirts maakt, helemaal op de maten van je avatar. Ik heb er een tool voor. Maar dan is het nog steeds een gedoe. Je moet exact de juiste flex maken anders wordt het niks.

    Gisteren kocht ik een heel mooie mini skirt. In een neko shop waar ik eerder super mooie neko skins had gekocht. Volgens de vendor is het copy/mod. Mooi niet…wel copy maar ik kan de skirt niet resizen en dan heb je er weinig aan want een skirt zo uit de box die past maar zelden in 1 keer goed. Dus ik IM de creator tevens owner van de shop. Krijg ik een antwoord terug dat de skirt wel mod is terwijl bij properties toch echt staat : you cannot modify this object.

    Enfin, de creator zegt dat ik de skirt kan resizen met de optie ‘edit linked parts’..ja jeetje zeg…..moet ik 168 prims gaan editen !! Ik heb het nog even geprobeerd maar dat ging uiteraard ook niet.

    Ik heb het maar opgegeven, de skirt ligt in de trash folder. Jammer, want het was echt geweldig mooi maar wel 10 maten te groot

    Geld weg gegooid voor een waardeloze skirt en de owner van de shop een klant kwijt

  • Suteruni

    Ik vind dat helemaal moeilijk allemaal, de heupen van mijn avatar zijn iets breder dan de norm blijkbaar dus ik heb vaak dat probleem met skirts en met belts. Maar gek genoeg niet altijd, soms zit het gelijk als gegoten.

    Of even wat rommelen eraan en het zit goed. Dat zijn dus de winkels waar ik dan weer naar terug ga, zo werkt dat. En als een klant dan komt met vragen vind ik het niet meer dan service om ze voor 100% tevreden te stellen, jammer hoor.

  • krikke

    Het is toch nog goed gekomen.

    Vanmorgen ontving ik een skirt dat wel mod is :)

  • Suteruni

    YAY :)