Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

second life beta

  • bram

    Hallo,

    3 jaar geleden kon je op de secondlife site de second life beta downloaden,de setup is op de site al zeker een jaar niet meer te vinden of te downloaden.

    Nu is dat niet zo erg want ik heb de setup goed bewaard.Je kan er nog steeds op.Er zijn daar niet zoveel bezoekers,ik schat hooguit 15 personen.

    Om de 2 of 3 maanden krijg je 5000 lindendollar vrij te besteden,en de plaatsen die je kunt bezoeken worden van tijd tot tijd vernieuwd.

    Ik vind het dus wel wat vreemd dat secondlife beta nog steeds bestaat,maar dat de setup niet meer te vinden is.

    groetjes,

    Lament

  • Suteruni

    Hoi Lament

    Ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest. Was dat niet waar iedereen probeerde te komen als SL down was voor een avond? Lukte me niet destijds helaas. Idd wel raar dat het nog bestaat dan…

  • krikke

    Hoe het precies allemaal zit weet ik niet maar met de Emerald viewer kan ik inloggen op de beta grid. Het is een beetje vreemd maar ik heb dan plotseling 30.000 L$ op mijn balance en mijn vriendenlijst is van een jaar terug…??

  • Suteruni

    oooooooooooh hahahhaa, moet ik toch ook eens proberen dan, zag wel diverse opties maar heb er nooit over nagedacht…..of geprobeerd