Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Second life over en uit?

  • Jacey Feden

    Ik ben het helemaal met Vernes eens het is mogelijk geld te verdienen in sl maar je moet niet verwachten dat je mega rijk wordt.

    Maar dat is ook niet mijn insteek ik zie het als een compliment als mensen een bedrag over hebben voor de creaties die ik maak.

    En ondertussen leer ik op alle vlakken bij over van alles.

    Dit geld voor Gimpen, Machinima, bouwen, textuters bewerken enz….maar vooral dat ik steeds wat nieuws kan leren is zo gaaf.

    Groetjes Jacey

  • Bionicle Back

    SecondLife is een feest !

    Maar je moet zelf de slingers ophangen (tu)

  • Zoot Beaumont

    Second Life een feest ? Dat was misschien 4 jaar geleden zo. De laatste 2 jaar is het volledig ingezakt. Heel veel lege sims waar nooit iets gebeurt, de meeste clubowners zijn al dolblij met 15 avis over de vloer, dat is echt wel anders geweest in het verleden. Concerten worden op enkele uitzonderingen na zeer matig bezocht en de kwaliteit van het gebodene is doorgaans ver onder de maat.

    Sommige sjieke clubs zoals Frank's place en Bogart's draaien nog redelijk. De rest heeft moeite om het hoofd boven water te houden

    Wat nog goed gaat dat zijn de private estates mits ze topkwaliteit leveren. Estates zoals Costa Rica en Fruit Islands draaien nog goed.

    De sail community floreert als nooit tevoren maar verder is het maar een stille boel geworden.

    Ik vind het nog steeds leuk in SL hoor maar als ik het vergelijk met pakweg 3 jaar terug dan is het een saaie boel geworden.

  • Yip

    Wat lief van je Elske!

    Gelukkig is SL bij lange na niet dood, mijn concerten worden nog steeds na bijna 4 jaar goed bezocht en is elke keer weer een feest.

    Is er iets veranderd? Ja, maar ik denk voornamelijk wijzelf. Zoals je 4 jaar geleden verrast werd door de creativiteit en kunde van anderen (de ohh en ahh's bij een ontdekking van iets nieuws) merk ik dat ik die creativiteit bijna gewoon ga vinden. De enige prachtige sim na de andere. Je staat er bijna niet meer bij stil dat die sims met veel liefde en passie door de eigenaars gecreeerd zijn en er maandelijks flinke tiers voor betaald worden. En de bezoekers vinden het inmiddels heel gewoon dat ze er kosteloos van mogen genieten. Maar ja, gaat dat in RL niet precies 't zelfde? Is RL misschien over en uit? :))

    Groetjes, Yip

  • Guus Menges

    Hallo Zoot,

    De laatste twee jaar draaien wij juist heel goed.

    Met tussen de 500 en 700 bezoekers PER DAG mogen wij niet klagen.

    Zelfs onze website heeft bezoekers uit meer dan 60 landen. http://www.titanicsecondlife.nl

    Er zijn bij ons geen bots op de sim.

    De teller staat bij het landingspunt, door iedereen te zien.

    Jammer dat die nog niet via het web werkt, daarom moet ik het nog met de hand aanpassen op de site.

    Komt misschien nog, net als de muziek stream op de site, is nu ook nog handwerk.

    Groetjes,

    Guus Menges.