Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Second life over en uit?

  • Plinius

    Hallo, is het nu helemaal over met SL ?

    Grtz Plinius :)

  • Elske

    Over met SL? Nee joh,….SL is springlevend!!

    Wel naar de goeie SIM's gaan hé ;-))

    Have fun, make SL beautiful…

    Elske

  • imre

    welke?????

  • sophie

    SL is zo dood als een pier, al meer dan twee jaar. Er lopen alleen nog zielepietjes rond, als je al iemand tegenkomt. Geen sterveling. Alles wat er nog komt zit op een paar sims leuk te wezen. Tijd voor iets nieuws!

  • krikke

    Ik vind SL nog steeds erg leuk en ik ben absoluut geen zielepiet. Ik log dagelijks in, heb leuke vrienden en ik doe leuke dingen. SL is voor mij nog steeds springlevend. Ik ben wel met je eens dat het tijd is voor wat nieuws. Als LL binnen een jaar niet met sensationele verbeteringen komt dan vrees ik dat SL verder in zal zakken.

  • sophie

    Hé Krikke, wat zouden die vernieuwingen kunnen zijn? Ik heb geen idee….

  • krikke

    Ik zal hier niet al te veel op ingaan want ik heb niet het gevoel dat jij erg geïnteresseerd bent in wat er verbeterd zou kunnen worden in Second Life.

    Eén ding wil ik wel noemen en dat is de ellende met sim crossings. Dit wordt door Linden Lab ernstig onderschat. Ga maar eens auto rijden op mainland en je snapt wat ik bedoel.

  • Elske

    Het leven maak je zelf, zowel in RL als in SL

    Mensen die alleen maar vermaakt kunnen worden door anderen zijn saai, wees creatief, onderneem eens iets,

    zowel in RL als in SL….

    Kom eens naar de concerten van Yip Jannings, zoek eens in Search, er is zo veel leuks te zien, en de ondernemen..

    Als je punten wilt scoren ga je naar de World of warcraft….LOL

    http://elskebeatty.roxer.com/

    Elske

  • vernes

    sophie verklaart second life dood.

    Ondertussen verdien ik 200 euro aan lindens per.. ok per jaar.

    Maar dat is meer dan ik met welke hobby dan ook verdien.

    Maar sophie kan er ook niets aan doen.

    De media heeft iedereen ervan overtuigd dat sl dood is.

    Voornamelijk omdat de grote bedrijven zich teruggetrokken hebben uit second life.

    Ze snapte er geen barst van hoe je geld kan verdienen in second life.

    Wat logisch is, in een virtuele omgeving hebben je klanten hele andere wensen en eisen.

    Maar de media weet alleen het volgende:

    Bedrijven met heel veel business kennis, zijn niet in staat om geld te verdienen in second life.

    Dus:

    Er valt geen geld te verdienen in second life, second life is dood.

    Wat ze niet bedenken, is dat er een verschil is tussen rl-business en sl-business.

    Wat rest zijn de hobby-zakenmensen. Die bereid zijn tijd te steken in het leerprocess.

    En nu verdienen wij geld ipv de grote bedrijven. En we hebben het geweldig naar onze zin.

    behalve sophie.

  • Nemo

    Tsja,….iedereen moet doen wat ie leuk vind.

    Genoeg hobbies om je vrije tijd door te komen toch?

    Gamen is niet mijn ding, SL wel, bijgaand een linkje naar wat er zoal aan leuke SIM's te vinden is

    http://secondlife.com/destinations?lang=en-US

    Nemo