Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

problemen met aanmaken Second life account

  • Rene

    Goedemiddag,

    Ik ben een nieuwkomer op second life. Althans dat zou ik graag willen worden. Ik probeer al een paar dagen een account aan te maken op secondlife.com. Ik vul hier alle gegevens in (zowel mijn eigen naam, als de secondlife naam). Ik vul een password in (tussen de 6-16 karakters) en ook de vraag en de getoonde code.

    Maar elke keer als ik op “account aanmaken” druk, dan kom ik weer terug bij het aanmaak scherm en moet ik mijn password opnieuw invullen.

    Ik heb al diverse passwords geprobeerd en ook op verschillende computers (werk, laptop en thuis) maar het lukt mij niet om een account aan te maken.

    Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

    Alvast bedankt voor de hulp

    Rene

  • krikke

    Hmm, er moet ergens iets niet goed gaan.

    Krijg je geen foutmelding ? Dat je SL naam niet available is oid ?

  • rene

    Hallo Krikke,

    Ik vul alles goed in. Ik krijg ook geen foutmelding. Zodra ik op activeer account druk, dan verschijnt hetzelfde invulscherm weer met alle gegevens ingevuld behalve passwords. Ik moet dan opnieuw een password opgeven en de code. Ik heb al diverse passwords geprobeer maar het gaat steeds fout.

    Ik krijg maar geen account aangemaakt.

    Groeten

    Rene

  • krikke

    Ik heb het zelf even geprobeerd en bij mij gebeurt precies hetzelfde.

    Heel vreemd.

  • rene

    nou dan ligt het in ieder geval niet aan mij, haha

    (:P)

    Nu maar hopen dat dit snel wordt opgelost zodat ik alsnog een account kan aanmaken.

    Groeten

    Rene

    PS. Dit speelt nu wel al een week of twee denk ik

  • rob chandrayaan

    Laatst heb ik met iemand heen en weer gemaild, die hetzelfde had. Zij heeft uiteindelijk met LindenLab support samen een account aangemaakt. Je kan als gast contact opnemen met LindenLab live chat, dat heeft zij ook gedaan.

    Probeer dat eens, en laat ons weten of dat hielp

    succes,

    Rob

  • rene

    Ik wordt echt helemaal crazy… Ik kan de LindenLab live chat niet vinden. Ik denk dat ik nu maar even ga stoppen en dan probeer ik het vanavond of morgen wel weer opnieuw.

    Als iemand anders toevallig nog een idee heeft? Rob. Je gaf aan dat iemand anders dit probleem ook heeft gehad. Weet je toevallig nog wie dit was? Wellicht heeft hij/zij nog wel de oplossing die Linden toen heeft aangedragen?

    Groet

    Rene, secondlife wannabe ;o)

  • rene

    Thanks Rob,

    Ik heb net een ticket aangemaakt bij support. Ik wacht even af wat hier uit komt. Ik laat het wel weten.

    Groeten

    Rene

  • rene

    Ik zou de uitkomst nog laten weten.

    Ze hebben vanuit support een account voor mij aangemaakt. Ik kon dus niet zelf de achternaam kiezen, maar dat vond ik toch niet belangrijk. Ik heb toen zelf mijn wachtwoord gewijzigd en kan nu wel inloggen.

    Helaas zit ik nu op mijn werk en kan ik niet inloggen omdat ik niets kan/mag installeren. Dus moet ff wachten tot ik thuis ben.

    ben benieuwd hoe het leven bevalt in second life, haha

    Bedankt voor alle medewerking.

    Rene