Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Second life dood ?

  • Zoot

    SL dood ? Nee dat niet, maar wel ernstig ziek.

    Ik heb vanavond 20 clubs bezocht als test. Allemaal opgezocht via showcase. 17 ! van de 20 clubs waren verlaten. Geen mens te zien. Maar ook op de diverse sims is het akelig stil. Alleen op de nude en sex beaches is het druk en in de swingers clubs en de lesbische clubs ( waar 85% van de vrouwelijke avis man is in rl ) Sex lijkt zo langzamerhand de hoofdmoot te vormen in second life.

    Marketplace heeft veel kapot gemaakt. De shops daar komt zelden nog iemand. De shopowners sluiten de tent, kunnen de tier niet meer opbrengen en waarom zouden ze doorgaan, ze verkopen wel via marketplace. Maar ondertussen verdwijnen de clubs. De formule club + shops werkt niet meer. Het wordt stil op straat in SL.

    Ik ben nu 5 jaar in SL. Het laatste jaar nog maar heel af en toe.

    Nee, niet dood, maar wel zeer ernstig ziek.

  • Zoot

    Via de destination guide belandde ik ook nog op een sex beach waar het wemelde van de newbees. De sim was mature terwijl het volgens de regelgeving van LL adult had moeten zijn. En zo'n sim zetten ze dan in de destination guide. Je vraagt je soms af waar LL mee bezig is. Kennen ze hun eigen produkt wel ?

  • Papadajan

    En nu zijn we alweer een anderhalfjaar verder en wowwww, wat was het weer een fijne avond gisteren.

    Zoveel plekken om te kiezen, ik weet gewoon vaak niet waar naar toe te gaan :)

    Doe niet veel anders als genieten van de muziek, het dansen, de omgeving , de gewone en de voor mij speciale anderen, de blunders die ik dan wel eens maak in de contacten hahaha, en nog enkele dingen meer…………….

    Ontwerpers, organisatoren, andere medegenieters :)) ik moet jullie gewoon even bedanken dat jullie dit allemaal mogelijk maken :)

    En ja ik heb nu alle lief maar óók leed, onderhand wel meegemaakt in SL maar zou het niet willen missen !

    En dan vragen ze me in RL , he, wat zit je weer te grinneken :) Lol, leg dan maar eens uit dat je nog zit na te genieten van zo'n avond etc..

    SL dood ? Kom nou……………

    Groeten van Papadajan, zeg maar gewoon Jan )

    ,

  • Bram

    Wanneer je de SL worldmap bekijkt zie je aan de groene stippen die de aanwezige avatars moeten voorstellen hoe druk het is.

    Het lijkt druk maar schijn bedriegd.

    Meer dan zeker 50% zijn avatars zonder directe menselijke besturing ofwel een geautomatiseerde avatar waarmee je niet kan communiseren.

    De meeste van die avatars vind je op dat hele grote landstuk rechts van de worldmap,maar ook in danceclubs en ontmoetingsplaatsen.

    Op zich vind ik dat geen probleem want ik ben niet iemand die graag communiceer in SL.

    Op de Betagrid is het helemaal stil.

    Ik hoop dat het nooit wordt opgeheven want ik vind het na 4 jaar nog steeds even leuk.

    gr.

    Lament

  • Guus Menges

    Met een bezoekers aantal van over de 400.000 in 2 jaar op onze sim lijkt het mij niet dood.

    Kijk maar op onze website: http://www.titanicsecondlife.nl

    De site heeft bezoekers uit meer dan 60 landen.

    Veel kijkplezier en tot ziens in onze ballroom.

    Guus Menges.

  • Willemijn

    SL is idd dood. En dit forum ook.

  • kay

    Wat een dood zooitje is het hier. Leven jullie nog of is het over en uit? Jammer dat SL niet leuk meer is. Geen kip kom je tegen. Is er niet een ander leuk iets voor in de plaats???

  • Oddball

    kay Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat een dood zooitje is het hier. Leven jullie nog

    > of is het over en uit? Jammer dat SL niet leuk

    > meer is. Geen kip kom je tegen. Is er niet een

    > ander leuk iets voor in de plaats???

    OpenSim:)

    Veel mooie, goede, gave, etc, sims/groups verhuizen van SL naar Opensim de laatste 2 jaar ofzo. Ook overheids-instellingen, universiteiten e.d. kiezen eerder voor opensim dan SL.

    Waarom dat gebeurt? Op SL betaal je je blauw aan tier voor land waar niemand komt, op OpenSim is betaal je niets voor land waar niemand komt:)

    Ook is LindenLab niet het meest klantbewuste bedrijf dat er is; Er schort nog al wat aan SL, maar LL gaat lekker verder met het implementeren van nieuwe gadgets en daarnaast werkt men ook aan een nieuw product (dat helemaal los staat van SL). Dus customer support is een noodzakelijk kwaad; LL heeft meer resources nodig voor dat nieuw productje ofzo..

    Als ik mijn centen op een van beide (OpenSim of SL) moet zetten, kies ik toch voor OpenSim. (ik heb een vrij goed lopende locatie op SL overigens: https://secondlife.com/destination/the-guitar-museum)

    (Kon ik de live artiesten maar overhalen om op OpenSim te spelen:) )

    Odd