Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het is weer voorbij

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Het is weer voorbij, de kerst. Natuurlijk veel te veel gegeten & veel te veel verwent. Ik heb best veel pakjes gekregen ( ik weet het daar gaat de kerst niet om, maar ik vind het toch leuk ) Ik heb, onderandere, een leuk dagje uit in amsterdam gekregen en ga daar samen met mijn man een leuke dag van maken.

    Wat hebben jullie gedaan en gekregen?

  • Suteruni

    Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel meer met de Kerst en doe er al jaren niet aan, voor zover dat gaat dan. Normaal blijf ik gewoon alleen thuis en doe niets bijzonders maar dit jaar was ik uitgenodigd om uit te gaan eten met mijn ouders en zusje en zwager. Kon geen nee zeggen voor mijn gevoel omdat juist zij een hoop voor me hebben gedaan de laatste tijd. Zag er tegen op maar het was verschrikkelijk gezellig, lekker gegeten en vreselijk gelachen. Met het gevolg dat ik me 2e kerstdag een beetje verloren en eenzaam voelde, zelfs in SL was er niet veel te doen.

    Maar goed het is weer voorbij, nu oud en nieuw nog en dan een heel nieuw jaar ;)

  • Mendy

    Ik probeer december altijd zoveel mogelijk over te slaan. Kerst zegt me totaal nix (allemaal commercie) en ik heb er een enorme hekel aan dat de hele wereld dan op z'n kop lijkt te staan. Zelfs SL. In oktober zie je de eerste sneeuw daar al verschijnen, de kerstbomen, arresleeen enz. Vooral amerikanen beginnen er wel heeeeel erg vroeg mee !

    TV blijft uit, en de stad ga ik niet in. Boodschappen doen is onvermijdelijk, en dan die enorme drukte, geen parkeerplek vinden, enorme rijen bij de kassa's… :(

    Ik vier altijd dat het 2 januari is en alles weer 11 maanden lang een beetje normaal wordt :D

    1e kerstdag ben ik per fiets naar m'n dochter gegaan (best een lang tochtje). We hebben Narnia 2 gekeken op hun enorme tv, en Harry Potter 5. Ze hadden net weer een nieuwe gameconsole, Playstation dit keer dacht ik. Met o.a. My Little Planet erop… Nouwwwww geef mij dan toch maar SL :D

    Dochter heeft gekookt. Gewoon lekker zoals ze altijd doet, maar nix overdrevens. Eindje gewandeld nog, borreltje gedronken. En tegen middernacht hebben ze me ook weer per fiets veilig thuisgebracht.

    2e kerstdag gewerkt. Meestal werk ik alle feestdagen, van 2 tot 9, maar dit jaar had ik dus 1e kerstdag es vrij gekregen. Op m'n werk was het rustig. Beetje krantje gelezen, broodje gegeten, en 's avonds weer lekker in SL :)

    Oud en nieuw (ben ik ook al vrij dit jaar!) blijf ik lekker in m'n uppie thuis (nou ja, met m'n beessies dan), en zit ik denk ik ook de hele avond gewoon gezellig in SL. Of wel werken, als een collega zich plotseling ziek meldt (gebeurt nogal vaak met dat soort dagen, lol).

    En dan is het allemaal weer voor bijna een jaar achter de rug.

    En wordt ons tropisch eiland ook gewoon weer van zand, ipv de sneeuw die de simowner erop heeft gegooid ergens in november al :D

  • Jolly Wisent

    Ach met de Kerst eigenlijk niet veel gedaan. 1e Kerstdag ouders en zusje over de vloer, gezellig kletsen, wat cadeautjes uitgepakt, heerlijk gegeten (fondue), 2de Kerstdag even op visite (verjaardag neefje) en daarna lekker alleen thuis gezeten, wat gelezen, radio geluisterd

    . Lekker niks doen (even ook niet werken, doe ik straks wel weer in het nieuwe jaar, ben nu nl. vrij).
  • Rotterdammertje Koenkamp

    Het valt me op dat er veel mensen zijn die de kerst niets vinden. Ondanks dat ik de argumenten wel begrijp, de commersiele kant etc, vind ik het toch een leuke tijd. Juist omdat er zo uitgepakt word met versieringen en alle comotie er omheen. Zo'n hype waar je, al zou je het willen, bijna niet omheen kan.

    Misschien een idee voor volgend jaar een anti kerst? Zij die het niet leuk vinden lekker een feest wat absoluut niets met de kerst te maken heeft ( een 70's party of zo ) en zij die de kerst heerlijk vinden hun ding. Dan is er voor iedereen iets leuks.

    Fijne jaarwisseling allemaal. ( dat is dus iets wat ik het liefste oversla )

  • Rob Chandrayaan

    Hey Allemaal,

    Ik heb geprobeerd te doen waar ik goed in ben. NIKS!!! ;-)

    Maar das niet gelukt. Ik was bezig een heel eiland te kopen. En tijdens de kerst was onverwachts de overdracht. Wiehoew.

    Verder moest mijn vrouw vaak naar haar verzorgpaardje, dus zat ik nogal eens alleen, gezellig in sl.

    Wij moeten snel eens praten Rotterdammertje :-)

    Greetz,

    En allemaal een prettige jaarwissel,

    R