Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitzending "De Verleiding" 20 december om 20.45 uur, Ned. 3

  • Leila

    Van de zomer heb ik meegewerkt aan een Documentaire over o.a. Second Life.

    Er is lang gemonteerd, maar nu issie toch klaar.

    De uitzending is gepland op zaterdag 20 december om 20.45 uur op Nederland 3 (IDTV) en de laatste tien minuten gaan over Second Life.

    Er is zowel in Second Life als bij mij thuis gefilmd.

    Kunnen jullie ook mijn ouwe kop zien:).

    Groetjes, Leila

  • Suteruni

    Goh wat leuk Leila, ben benieuwd hoor. Hoop dat ik het niet vergeet want zo ben ik ook wel weer. Tegen die tijd nog maar een keer zeggen!

    groetjes

    Suteruni

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Wat Leuk! Ik ben ook benieuwd. Geef inderdaad nog even een gil tegen die tijd a u b :)))))

  • Rob Chandrayaan

    Hej Das morgen!!!

    Ik ben het weekeind weg, ik zal het openemen, ik ben benieuwd.

    R

  • Leila

    Hoe komt dat bericht van mij nou ineens weer bovenaan?

    Ik heb niks gepost. Ben ik dronken? Te veel paddo's?:), onder invloed van weet ik veel? Slecht geslapen? Wil ik aandacht en doe ik dingen zonder het te weten?

    Is dit het begin van het einde van alles? lol. Help me uit de droom!!

    Een sidderende, bibberende, totally flabbergasted Leila:)

  • Suteruni

    Volgens mij wil je gewoon aandacht Leila :D

    Maar denk dat het zo is ingesteld hier dat de laatste poster bovenin komt, heb het meer gezien en vind het wel zo handig :)

    groetjes

    Suteruni

  • leila

    O, pffff…gelukkig Suteruni, dank je voor de uitleg. Ik zag me al op de gesloten afdeling zitten met de Kerst. lol

  • Meneer Edelman

    volgens de tv gegevens op teletekst van 21.05-22.00 op ned 3. ik heb hem geprogrammeerd

  • Meneer Edelman

    Verleiding is aanlokkelijk, maar soms ook gevaarlijk. De Avro vroeg vier jonge regisseurs naar de verleidingen waar zij aan blootstaan. En of ze daar een filmpje van ongeveer een uur van willen maken. Zo gezegd, zo gedaan. Gelukkig komen de vier niet met geijkte verleidingen aanzetten, maar pakken ze echt iets uit het tijdsbeeld. Jenneke bijvoorbeeld, die meer tijd doorbrengt dan haar lief is op SecondLife. Of Marijn, die de dwang voelt om de sms’jes van haar vriend te controleren.Dan is er ook nog Tom, die een afkeer voelt tegen de hebzucht van zijn generatie en het liefst zonder bezittingen en verplichtingen zou leven. Hij trekt een tijdje op met een zwerver om te zien of dat het leven voor hem is.

    Maar de eerste aflevering van De Verleiding begint met Eva, die last heeft van een quarterlifecrisis. “Alles is mogelijk, geluk is een vereiste en als je iets wil, moet het meteen,” zo voelt ze het motto van haar generatie.

    Maar maakt die instant happiness eigenlijk gelukkig? Is de zoektocht naar geluk wel zo vruchtbaar?

    Op haar tocht langs woningboulevard, one-nightstand en geluksgoeroe Willem de Ridder maakt ze de balans op.

    De Verleiding levert op papier in elk geval vier mooie programma’s op. Hopelijk is de uitvoering conform de verwachting of nog beter.

    De Verleiding, 21.05 uur, Avro (Nederland 3)

    Volgens mij is de kans groot dat het vanavond niet eens over Second Life gaat met Jenneke, maar over Eva en hele andere dingen. Ik heb voor de zekerheid wel het programma in de HD geprogrammeerd, maar ik denk dat we nog een paar weken moeten wachten!!!!!

    gr

    meneer edelman

  • Mendy

    Helaas heb ik ‘m gemist, en heb me net rot gezocht op Uitzending Gemist, maar daar kan ik ’m niet vinden :(

    Liefs, Mendy

    http://www.secondlife.web-log.nl/