Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verhoging lasten in sl

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Eindelijk na twee jaar sl hadden mijn rl partner en ik besloten een klein eilandje te kopen. We wilde er gewoon lekker een beetje op rommelen en leuke dingen doen. Nu door al die vaste lasten verhogingen zijn we dus binnen 4 weken ons landje alweer kwijt, en dat is balen!!!!!!! Hadden we eindelijk een vast stekkie…. De kosten zouden voor ons te hoog worden om er mee door te gaan.

    Zoha ( onze makelaar ) heeft er wakker van gelegen, van die nieuwe regels. Vind het wel sneu. Ik wens hem dan ook suc6 de komend tijd.

    Nu maar hopen dat we elders een nieuw leuk stekkie vinden

  • Suteruni

    zit met hetzelfde Rotterdammertje

    heb echt een heel leuk stuk land onderaan een werkende vulkaan, wat minder prims dan ik tot nu gewend was maar te doen. Had er goed over nagedacht en de tier zou een stuk minder zijn dus ik zou op de lange duur goedkoper uit zijn..

    Wat mijn landeigenaar gaat doen weet ik nog niet maar hoe dan ook, ik kan er niet blijven, heel erg jammer :( Denk dat ik maar gewoon een huisje ga huren ergens.

  • rob

    hebben jullie het over de OpenSpace sims?

    Of is dit weer nieuw? Het hele openspace gedoe heeft ervoor gezorgd dat er al weer heel veel mensen zijn weggetrokken.

    Anyway, ben benieuwd wat dit nu weer is. Overigens heb ik nog een paar huizen te huur en een paar appartementen.

    Groeten,

    Rob

  • Mendy Emmons

    Wij wonen bijna een jaar nu op een tropisch eiland, en het bevalt ons daar nog steeds geweldig goed.

    2496 square meter, 999 prims, voor L$ 8429 per maand. Je kunt daar eilandjes kopen zo groot of klein als je zelf wilt, de simowner is harstikke aardig en je kunt met hem alle kanten op. Hij heeft heel erg veel sims, zowel residential (de onze), als commercial, enz.

    Je koopt het door de 1e en de laatste maand tier te betalen. Dan ben je eigenaar. Je kunt het verkopen als je wilt, of teruggeven aan de simowner, dan krijg je die eerste maand tier weer terug.

    Het mooie is: Een paar weken geleden kregen we een notecard dat bij ons de tier NIET verhoogd gaat worden! Alles blijft gewoon zoals het nu is :)

    Als je ons eiland wilt zien, of meer wilt weten, IM me dan maar in world, ik ben er elke avond wel.

    (en nee, ik heb geen aandelen, lol)

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Gaat inderdaad over de open sims, Rob.

    We mijn rl partner en ik hebben al wel weer een leuk stuk land op het oog en zijn in gesprek met de eigenaar er van. De kosten voor ons zouden ( hoop ik ) het zelfde blijven als waar we nu zitten, alleen wat minder prims ( dacht ik ) nou ja daar verlies ik geen slaap over. Dus duimen maar. Zou het wel spannend vinden.

  • rob

    Het probleem van LL is dat ze het weer eens fout hebben aangepakt.

    De opensims hebben ze in het leven geroepen om SL mooier te maken. De bedoeling was dat deze opensims gebruikt zouden gaan worden om toe te voegen aan een bestaande SIM. En dan op de openSIM dan een mooi bos of een stuk water te maken oid. Maar in plaats daarvan hebben ze toegelaten dat mensen deze SIMS gingen kopen en verhuren. En bovendien dat ze daar huizen en winkels en andere dingen gingen bouwen. Die mensen die dat deden dachten snel te kunnen cachen omdat die open SIMs veel goedkoper waren.

    Echter doordat de OPENsims niet gebruikt werden voor waar ze voor bedoeld waren, had LL steeds meer werk aan deze SIM en de onderliggende hardware. De hardware vroeg veel meer dan ze hadden gedacht. En toen dach LL dus zoiets als julie doen het zo? Nou dan doen wij het zo. Dus een flinke prijsverhoging.

    Ik heb nog niks gehoord over prijsverhoging van andere zaken.

    Jullie wel?

    Groeten,

    R

  • Suteruni

    nee hoor Rob, wat mij betreft gaat het om een stuk land op een open space sim.

    en bedankt voor de duidelijke uitleg, waar ik woon staan alleen 2 huizen, waaronder de mijne en het is er prachtig maar ik heb gehoord dat mensen er clubs op hebben staan zelfs.

  • Rotterdammertje Koenkamp

    Op het eiland waar ik woon ( de ) wilde we een mooie beach scene maken en een open podium voor nieuwe onbekende muziekanten. Ik kan me voorstellen dat linden daar de eilandjes niet voor bedoeld heeft. Wel blijf ik het jammer vinden, maar de keizers wil is wet. Dus…doe ik mijn rugzakje om en wandelen we verder. Wie wat wat we tegen komen.