Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geopent

  • rob

    Hallo allemaal,

    Het prikbord is terug van weggeweest.

    Kweenie precies waar de vorige beheerder heen is, Jochem, maar die was zoek.

    Jochem als je dit leest bedankt voor de tijd dat je deze startpagina hebt willen beheren!

    Aan de rest. Well, lets have fun!.

    Als je vragen of suggesties hebt weet je me hopelijk te vinden. Via het mailformulier of “ in world”

    RC

  • Rob Chandrayaan

    Hierbij verklaar ik het pribord voor geopend

    :-)

  • krikke

    Mooi dat dit prikbord weer terug is. Succes met het beheren.

    Als ik second life opzoek in de alphabetische index en ik klik daar op discussie dan kom ik terecht op het veganisme prikbord..daar zit iets niet helemaal goed…;)

  • rob

    Ja klopt dat het niet klopt :-)

    Ik zal vanavond even een paar linkjes aanpassen.

  • Mendy Emmons

    Yes !!!!!!! Harstikke gaaf, heb het prikbord echt wel gemist :-(

  • Yanieck Mariani

    YEAH !!!!! Helemaal top Rob, ben echt blij dat je doorgezet hebt….

    Hoi allemaal, leuk jullie hier weer te zien :-)))

    dikke kus,

    Yanieck

  • Suteruni

    Geweldig , bedankt Rob :)

    groetjes

    Suteruni

  • Unique

    Hoi Rob,

    Nou van harte gefeliciteerd met het beheer van de startpagina, leuk dat jij hem hebt gekregen :-)

    Ik had de aanvraag ook gedaan en is de keus op jou gevallen.

    Hij was ook zomaar verdwenen en omdat ik nog een andere startpagina beheer dacht ik dan neem ik de Sl startpagina erbij.

    Maar ik was de enige niet ; het schijnt dat er veel meer aanvragen waren.

    Nou veel plezier met het beheren !

    Groetjes,

    Unique

  • Rob

    Bedankt allemaal :-)

    @Unique, ja hij was ineens weg. En ik kom hier al bijna 2 jaar. Ik heb pas mijn 2de rezdag gehad. Ik ben een nerd :-) en ik vond dat dit prikbord moest blijven cq terugkomen. Ik hoorde idd dat er meer waren die het beheer wilde doen. Buiten jou heb ik niemand gehoort

    @iedereen, als er links bij moeten, laat het me weten via het mail formulier dan kijk ik ernaar.

    En nu maar hopen dat alle vaste bewoners terugkomen hier.

    R

  • Leila

    Rob, je bent een kanjer!!! Dank je wel dat je de prikpagina weer leven in hebt geblazen:)

    Wat een geblaas toch, de laatste tijd, hahahaha.

    Hallo allemaal, ik heb het gevoel dat ik jullie (nou ja, sommigen) een beetje beter heb leren kennen:)

    Liefs en leve het prikbord!!!!!

    Leila